beantwoord

Heel veel dezelfde emails.

• 21 september 2018
  • 7 reacties
  • 248 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Telkens als ik mijn emailprogramma open (Thunderbird), begint deze hetzelfde mailtje duizenden keren binnen te halen als nieuwe email. Ik krijg dit niet stopgezet. Andere nieuwe emails komen hier tussen te staan, zodat ik tig tijd kwijt ben aan het verwijderen van dit bericht en op moet letten niet de verkeerde te wissen. Ontzettend lastig om meer dan 10.000 emails als nieuwe berichten te zien. Hoe los ik dit op ??
icon

Beste antwoord door Franskia49 21 september 2018, 20:05

Het "probleem"heb ik opgelost door de emails te laten downloaden en telkens het programma af te sluiten. Op een gegeven moment hield het downloaden van die ene email op en kwamen de gebruikelijke weer binnen in Thunderbird. Webmail werkte wel correct, hoewel hier ook een groot aantal dezelfde in zaten. Daarna alles verwijderd, wat vrij snel ging. Denk dat Thunderbird even op hol geslagen was.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Gebeurt dit ook als je rechtstreeks naar je mailbox (webmail?) gaat of een andere cliënt gebruikt? In ben benieuwd of er inderdaad zoveel mailtjes zijn of dat het aan Thunderbird ligt.
Ik gebruik Thunderbird zelf ook, maar ben dit nog niet tegengekomen.
Reputatie 8
Badge +11
Oplossing die ik heb gevonden is inloggen op de account waar je mails binnenkomen en daar het 'probleem-mailtje' verwijderen (in elk geval uit de inbox).
www.google.nl/search?q=thunderbird+keep+receiving+same+email&oq=thunderbird+same+mail
Reputatie 2
Badge +1
Bij webmail staan 8471 berichten, waaronder tig maal hetzelfde bericht en na een paar keer inloggen is hier geen verandering ingekomen. Bij Thunderbird komt spontaan telkens hetzelfde bericht en ik krijg de melding dat hij bericht ... van 60..... aan het downloaden is.
Reputatie 8
Badge +11
Mijn idee is dat je ze daar dan toch zult moeten verwijderen. De teller van Thunderbird raakt er dus ook door van slag.

Geen klusje om naar uit te kijken 😉
Reputatie 2
Badge +1
Het "probleem"heb ik opgelost door de emails te laten downloaden en telkens het programma af te sluiten. Op een gegeven moment hield het downloaden van die ene email op en kwamen de gebruikelijke weer binnen in Thunderbird. Webmail werkte wel correct, hoewel hier ook een groot aantal dezelfde in zaten. Daarna alles verwijderd, wat vrij snel ging. Denk dat Thunderbird even op hol geslagen was.
Reputatie 8
Badge +11
Als het maar opgelost is 👍🏻
Reputatie 8
Badge +11
Hi Franskia, bijna 8500 keer dezelfde mail is wel een beetje veel van het goede! Zoals je het beschrijft lijkt het inderdaad alsof Thunderbird het spoor even bijster was en heb je die weer op het juiste spoor weten te zetten. Fijn dat het verholpen is zo en je alle mailtjes nog maar enkel ontvangt 🙂

Reageer