beantwoord

Gmail (meldingen ontvangen ) via de app op mijn mobiel

• 26 november 2019
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 2

goedenavond,

ik heb heb een vraagje over mijn (gmail meldingen via de app op mijn mobiel)

krijg dagelijks veel mailtjes binnen via mijn gmail adres. alleen krijg vaak geen melding hiervan binnen op mijn mobiel via de app? vaak alleen handmatig als het open. ik heb alle vinkjes van de melding aanstaan en zelf app verwijderd/gerest. soms krijg ik ook 2 a 3 pop up melding binnen. zou dit aan mijn telfort netwerk kunnen liggen? aangezien via me mobiele abbo van simpel geen last van heb. 

ik heb werkelijk geen idee als ik deze vraag op deze (forum) mag stellen?

mvg marco

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 december 2019, 16:21

Ik verwacht niet dat het aan ons netwerk ligt. Ik vermoed dat het op jouw toestel mis gaat. Je zou het nog kunnen testen door een andere simkaart in jouw toestel te testen? Als het dan nog zo is, zit het in je toestel en mogelijk in de app? Dan kun je nog eens navraag bij Google doen. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @marcojaguartje

Klopt het als ik zeg dat je de Gmail app gebruikt. Alleen je krijgt niet altijd een notificatie als er een mail binnenkomt? Je hebt de instellingen al nagelopen? Maar dat maakt geen verschil? Heb je daarna nog het toestel opnieuw opgestart? 

Via simpel heb je geen probleem? Daarbij gebruik je ook een ander toestel? Als jouw internet gewoon goed is. Je gebruikt geen slaapstand of energiebesparingstand of dergelijke, dan ligt het niet aan de verbinding. Dan verwacht ik echt dat het ergens in de instellingen zit. 

En je mag alles stellen hoor. :)

Reputatie 2

Hoi @marcojaguartje

Klopt het als ik zeg dat je de Gmail app gebruikt. Alleen je krijgt niet altijd een notificatie als er een mail binnenkomt? Je hebt de instellingen al nagelopen? Maar dat maakt geen verschil? Heb je daarna nog het toestel opnieuw opgestart?  hoi@Bart - Telfort  dat klopt allemaal, helaas maakt dit geen verschil. 

Via simpel heb je geen probleem? Daarbij gebruik je ook een ander toestel? Als jouw internet gewoon goed is. Je gebruikt geen slaapstand of energiebesparingstand of dergelijke, dan ligt het niet aan de verbinding. Dan verwacht ik echt dat het ergens in de instellingen zit.  ik gebruik alleen mijn (mobiel) voor de gmail mails. daarvan krijg ik vaak geen meldingen van binnen, tijdens de mail. (soms pc) daar geen problemen mee. veder gebruik ik geen energie of slaapstand instellingen. 

En je mag alles stellen hoor. :) top 😄

Mvg Marco 

Reputatie 2

ik krijg nog steeds dubbele melding binnen via me smartphone (gmail) hopelijk is opgelost met Android 10 binnenkort 😏

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb je antwoorden helemaal over het hoofd gezien eerder. Excuses. Toen kwamen de meldingen niet altijd aan, nu dubbele meldingen? Maakt het nog verschil via mobiele data of via de WiFi? Ik verwacht echter wel dat het echt in het toestel zit, alleen waar precies? Hopelijk lost de nieuwe Android het op. 

Reputatie 2

@Bart - TelfortTelfort geen probleem :) tevens krijg ik inderdaad nog steeds dubbele meldingen binnen. zie screenshot.

Groetjes marco 

Reputatie 2

Reputatie 8
Badge +11

Ik verwacht niet dat het aan ons netwerk ligt. Ik vermoed dat het op jouw toestel mis gaat. Je zou het nog kunnen testen door een andere simkaart in jouw toestel te testen? Als het dan nog zo is, zit het in je toestel en mogelijk in de app? Dan kun je nog eens navraag bij Google doen. 

Reageer