Gegevens verouderd bij toevoegen nieuw account in Windows 10

• 22 mei 2017
  • 5 reacties
  • 1028 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Als ik een nieuwe account heb toegevoegd in Windows 10, krijg ik de melding 'gegevens verouderd'. Alle instellingen zijn conform Telfort ingevoerd. Waarom werkt het niet?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

5 reacties

Hello
this is a good post
code:
google
Ik ben ook op zoek naar iemand om deze vraag te beantwoorden. Dit zal me helpen bij betrouwbaarheid website controleren en ik zal in staat zijn om alles terug te leiden naar wat ik nodig heb.
Reputatie 8
Badge +19
Ik ben ook op zoek naar iemand om deze vraag te beantwoorden. Dit zal me helpen bij betrouwbaarheid website controleren en ik zal in staat zijn om alles terug te leiden naar wat ik nodig heb.
Gaat het om een Telfort email-account..?
In dat geval wil het helpen om je huidige (verouderde?) wachtwoord voor deze account te vernieuwen.
Maak dan een wachtwoord aan met wat meer karakters en gebruik hoofdletters, cijfers en symbolen zoals een #.
Je kan dit doen in de email-instellingen in 'Mijn Telfort'.

NB. Veel oudere (eenvoudige) wachtwoorden voldoen niet meer aan de tegenwoordige veiligheidseisen en worden daarom als 'verouderd' gezien en geweigerd door nieuwere applicaties.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Jady123. Van harte welkom hier op het Forum. Ik zie dat @Enterprise je al een aantal adviezen heeft gegeven. Kun je zo verder? Als er nog iets is dat je van mij nodig hebt dan lees ik het graag.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Jady123. Ik zie dat je niet meer in dit topic hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat het met de adviezen van @Enterprise is gelukt. ☺

Reageer