beantwoord

Geen reactie via contactformulier over spam/phishing

• 1 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb via het contactformulier enkele vragen gesteld. Behalve een automatisch antwoord dat de vraag ontvangen is, blijft enige reactie uit. Komt dat omdat het ondermeer ging over de hoeveelheid spam en phishingmails die op de telfort emailaccount binnen komen? Nu bijna 100%. Ik vroeg alleen maar mijn account op te heffen, omdat ik er niets nuttigs meer mee kan doen. Of Telfort moet alsnog een effectief spam- en phishingfilter gaan gebruiken. Maar dat zien we in dit leven niet meer gebeuren, denk ik.

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door GJC 1 augustus 2017, 13:45

Het lijkt me sterk dat je geen antwoord krijgt omdat het over spam en phishing gaat. Misschien is er nog geen tijd geweest het uit te zoeken.
Over de effectiviteit van het huidige filter kan ik alleen maar zeggen dat ik nog nooit op dat account dergelijke mails heb ontvangen. Daar moet ik wel bij vermelden dat de mail voor het Telfort-account bij mij wordt doorgestuurd naar GMail en daar misschien wel heel effectief worden gefilterd.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het lijkt me sterk dat je geen antwoord krijgt omdat het over spam en phishing gaat. Misschien is er nog geen tijd geweest het uit te zoeken.
Over de effectiviteit van het huidige filter kan ik alleen maar zeggen dat ik nog nooit op dat account dergelijke mails heb ontvangen. Daar moet ik wel bij vermelden dat de mail voor het Telfort-account bij mij wordt doorgestuurd naar GMail en daar misschien wel heel effectief worden gefilterd.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi hnijzink, welkom op het forum! Welke vraag heb je erover gesteld? Misschien kan ik je daar hier direct antwoord op geven 🙂.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hhnijzink, heb je inmiddels duidelijkheid? Zo niet, dan hoor ik het graag.

Reageer