beantwoord

Geen ontvangen email op mijn zonnet.nl account

  • 19 februari 2017
  • 8 reacties
  • 2731 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds mensenheugenis gebruik ik een zonnet.nl account.
Sinds woensdag jl. kan ik geen email meer ontvangen wel kan ik nog email verzenden.
Mensen die een email naar zonnet.nl account sturen krijgen de volgende foutmelding;
This is the mail system at host deliver02.zonnet.isp-net.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: maildir delivery failed: "Sorry, the user's
maildir has overdrawn his diskspace quota"
Return-Path: Received: from filter01nm.se.isp-net.nl (filter01

Heeft iemand een oplossing ?
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 19 februari 2017, 10:52

Hier even inloggen: https://www.tele2.nl/webmail/ de interface is een ramp, maar daar zal je eerst al je oude mail en spam moeten verplaatsten naar de prullenbak en vervolgens je prullenbak leeg gooien. je bent even een uurtje zoet.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10


: maildir delivery failed: "Sorry, the user's
maildir has overdrawn his diskspace quota
"
Return-Path: Received: from filter01nm.se.isp-net.nl (filter01

Heeft iemand een oplossing ?

De oorzaak staat er al, de oplossing zou dus het legen van je 'Postvak in' en eventuele andere mappen moeten zijn aangezien het foutrapport aangeeft dat deze vol zitten...
En dan wel de webmail-mappen online, niet je eventuele cliënt op je PC.
Reputatie 8
Badge +16
Hier even inloggen: https://www.tele2.nl/webmail/ de interface is een ramp, maar daar zal je eerst al je oude mail en spam moeten verplaatsten naar de prullenbak en vervolgens je prullenbak leeg gooien. je bent even een uurtje zoet.
Reputatie 1
Beste enterprise

Bedankt voor je reactie wel heb ik dan nog een vraag

Hoe kom ik bij de webmail van zonnet.nl

Heb jij een oplossing?




: maildir delivery failed: "Sorry, the user's
maildir has overdrawn his diskspace quota
"
Return-Path: Received: from filter01nm.se.isp-net.nl (filter01

Heeft iemand een oplossing ?

De oorzaak staat er al, de oplossing zou dus het legen van je 'Postvak in' en eventuele andere mappen moeten zijn aangezien het foutrapport aangeeft dat deze vol zitten...
En dan wel de webmail-mappen online, niet je eventuele cliënt op je PC.
Reputatie 8
Badge +10
https://www.tele2.nl/webmail/
Inloggen bij Versatel.

Is Google niet jouw beste vriend..?
De mijne wel hoor. 😉
Reputatie 8
Badge +16
Oh..en nog een tip gebruik google chrome op naar je webmail te gaan. Draai hier zelf met Internet Explorer op Win 10 maar daar kan de webmail slecht mee overweg.
Reputatie 8
Badge +10
Oh..en nog een tip gebruik google chrome op naar je webmail te gaan. Draai hier zelf met Internet Explorer op Win 10 maar daar kan de webmail slecht mee overweg.
Goeie tip..!
Ik heb zojuist (voor het eerst in lange tijd) ook weer eens ingelogd op mijn oeroude zonnet-account via de webmail.
Werkt op een tablet met de Chromebrowser foutloos.;)

Er stond trouwens ontiegelijk veel spam in de Inbox, maar daar heb ik deze account tenslotte ook voor in gebruik. 😉
Reputatie 1
Eterprise en tuut/tuut
Bedankt voor jullie reactie
Probleem is opgelost
Reputatie 8
Badge +10
Eterprise en tuut/tuut
Bedankt voor jullie reactie
Probleem is opgelost

Graag gedaan... 😉