beantwoord

Geen berichten in spammap emailprogramma, wel in webmail.

• 16 juli 2018
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik gebruik Windows Live Mail en krijg hierin geen spam te zien. Bij recent gebruik van Telfort Webmail zaten er ruim 150 berichten in de spam. Hierbij waren veel berichten die ik normaal wel krijg. Zag dat er van nieuwsbrieven er willekeurige in de spam zaten, terwijl er ook gewoon doorgestuurd worden. Hoe los ik dit op, zodat spam gewoon binnen in emailprogramma binnenkomt.
icon

Beste antwoord door Franskia49 17 juli 2018, 22:57

Ik heb inmiddels gemerkt dat als ik "spam"berichten in de webmail aanmerk als "geen spam", ze wel binnenkomen en de nieuwe berichten van dezelfde afzender ook, die komen niet meer in de spam. Ik blijf het voorlopig maar zo doen totdat mijn pc aan vervanging toe is. Bedankt voor de informatie.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Franskia49, ik begrijp dat je op de webmail wel spam ziet, alleen deze wordt niet gepusht naar jouw Windows live mail. Dat is jammer. Heb je het account al eens verwijderd en Windows Live Mail opnieuw ingesteld? Werkt het dan wel? Nu heb ik ook begrepen dan Windows Live Mail de oudere variant is die niet meer ondersteund wordt door Windows. Vanaf Windows 10 is de standaad e-mailclient Windows Mail geworden. Heb je die ook al geprobeerd?
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb inmiddels gemerkt dat als ik "spam"berichten in de webmail aanmerk als "geen spam", ze wel binnenkomen en de nieuwe berichten van dezelfde afzender ook, die komen niet meer in de spam. Ik blijf het voorlopig maar zo doen totdat mijn pc aan vervanging toe is. Bedankt voor de informatie.
Reputatie 8
Badge +17
"Windows Live Mail" is al oud en wordt niet meer ondersteund (al lang niet meer)

Als je een Windows 10 PC hebt dan kan je beter het mailprogramma gebruiken dat meegeleverd wordt met Windows 10.
Reputatie 8
Badge +12
Dat klopt inderdaad. Wanneer je de spam als niet spam markeert dan komt de mail inderdaad gewoon in je Postvak In. Ik begrijp dat dit goed voor je werkt. Dat is fijn. Mocht er nog iets anders zijn wat ik voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer