beantwoord

Foutmelding in Incredimail

Ik heb incredimail maar die doet het niet,krijg steeds dat pop3 niet geaccepteerd word.
Heb het er al weer opnieuw geinstalleerd maar het blijft hetzelfde.
Weet niet meer wat te doen,alles is goed ingevuld inkomende en uitgaande mail

Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 januari 2019, 14:55

Dankjewel voor de uitleg Tineke. Het heeft waarschijnlijk te maken met de instellingen van je e-mailaccount in Incredimail. Ik heb alleen geen informatie voor je over welke instellingen je nodig hebt voor een Gmail e-mailadres. Ik heb een support pagina van Incredimail gevonden, waarmee ik hoop dat het je daarmee lukt!

Mocht je daar nog vragen over hebben, of er niet uit komen met de instellingen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Gmail. Zij kunnen je dan verder helpen met de instellingen en hoe je dat oplost 🙂

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Tineke, niet fijn dat het niet lukt met Incredimail. Ik help je graag op weg om dit op te lossen.

Goed dat je al naar de instellingen gekeken hebt. Wat voor e-mailadres gebruik je, dat je wilt gebruiken/instellen in Incredimail? Heeft het voorheen wel gewerkt, en zo ja, is er iets veranderd sinds je deze melding te zien krijgt? Kan je me ook specifiek vertellen wat voor foutmelding je te zien krijgt?
Ik had eerst kpnmail en nu telfort en gmail. Hij geeft steeds de melding als ik iets wil versturen
Socket error 10061 port 465 protocol smtp kan geen verbinding maken omdat de doelcomputerde verbing actief heeft geweigerd
Ik gebruik xxxxx@gmail.com

Admin: e-mailadres afgeschermd i.v.m. privacy
Reputatie 6
Badge +8
Dankjewel voor de uitleg Tineke. Het heeft waarschijnlijk te maken met de instellingen van je e-mailaccount in Incredimail. Ik heb alleen geen informatie voor je over welke instellingen je nodig hebt voor een Gmail e-mailadres. Ik heb een support pagina van Incredimail gevonden, waarmee ik hoop dat het je daarmee lukt!

Mocht je daar nog vragen over hebben, of er niet uit komen met de instellingen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Gmail. Zij kunnen je dan verder helpen met de instellingen en hoe je dat oplost 🙂

Reageer