beantwoord

Foute Mail

• 24 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Van morgen een mail ontvangen namens Telfort..u heeft een ongelezen bericht klik hier voor `Mijn Telfort` waar ikdan mijn wachtwoord zou moeten in vullen...maar via de PC is er geen bericht in `mijn Telort` retour gestuurd aan klanten@telfort.nl...onbezorgbaar...!!
icon

Beste antwoord door Koffiemok 24 oktober 2017, 09:42

@Dick van Kampen Die moet je daar ook niet naar toe sturen. Dat is geen geldig Telfort e-mailadres.
Heb je een phisingmail ontvangen controleer dan of die op deze pagina vermeld staat. Staat deze er niet tussen dan kan je de phisingmail doorsturen naar valse-email@telfort.nl

Als je al geprobeerd hebt om via die e-mail in te loggen dan direct je wachtwoord wijzigen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Dick van Kampen Die moet je daar ook niet naar toe sturen. Dat is geen geldig Telfort e-mailadres.
Heb je een phisingmail ontvangen controleer dan of die op deze pagina vermeld staat. Staat deze er niet tussen dan kan je de phisingmail doorsturen naar valse-email@telfort.nl

Als je al geprobeerd hebt om via die e-mail in te loggen dan direct je wachtwoord wijzigen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dick, goed om te lezen dat je hier zo alert op bent. De pagina die Koffiemok meestuurt, daar staan de phishingmails bekend bij ons tussen. Als je twijfelt over een mail, dan kun je die altijd toesturen naar het mailadres valse-email@telfort.nl. Dat mailadres komt bij een speciaal team uit dat zich hiermee bezig houdt.
Is het gelukt met het aanpassen van je wachtwoord? Als je nog vragen hebt, stel die vooral. We helpen je hier graag verder.

Reageer