beantwoord

flevonet email adres ( concepts.nl) werkt niet meer

  • 9 januari 2020
  • 15 reacties
  • 474 keer bekeken

Ik heb al tijden een flevonet.nl email adres, was eerst overgenomen door concepts.nl en later door Telfort.

Sinds een paar dagen krijg ik foutmeldingen over gebruikersnaam en of wachtwoord, terwijl dit wel goed staat en niet veranderd is.

Weet iemand wat er aan de hand is ?

Zou graag mijn flevonet email adres willen behouden

 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 januari 2020, 12:52

Ik heb je een mail gestuurd om jouw wachtwoord voor Mijn Telfort te wijzigen. Daarna kan je in Mijn Telfort het wachtwoord wijzigen voor jouw e-mailadres. Ik ben benieuwd of je er dan in komt. Jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort zal ik nog even via een privébericht sturen. 

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Geertkorf, welkom hier.

Ik lees een flevonet.nl mailadres. dit komt mij niet bekend voor. Vermoedelijk van voor mijn tijd. Waar krijg je de foutmelding precies? Via de webmail of een e-mailcliënt? 

En kon je altijd via https://webmail.concepts.nl/ inloggen? 

haalde normaal gesproken via de emal client  de mail op, maar krijg een aanmeldingsfout, net als bij de webmail zie bovenstaande screenshot , laatste 4 cijfers van bank rekeningnummer zijn **** 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. vindbaarheid

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga even intern navragen wat er aan de hand is. Ik durf het namelijk niet te zeggen. Zodra ik een reactie heb hoor je van mij.

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb een antwoord mogen ontvangen. Het wachtwoord van jouw account is weggehaald, dit omdat scripts gedetecteerd hebben dat er spam vanaf het account verzonden werd. Je kan nu het wachtwoord wijzigen en dan kun je er weer bij. Ik heb echter zo niet 1,2,3 duidelijk waar dat kan. Want heb je toegang tot Mijn Telfort daarvoor? Nee toch?

Reputatie 8
Badge +12

@Geertkorf, heb je er nog naar gekeken?

Je antwoord gelezen, en mijn dank voor de inspanning.

Maar het wachtwoord is veranderd en er is geen mogelijkheid om aan het nieuwe wachtwoord te komen.

Ook via Telfort lukt dat niet, want dan krijg ik de melding gebruiker onbekend.

Jammer genoeg dus, nog geen oplossing.

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga nog even verder intern op onderzoek. Ik hoop ergens duidelijkheid te vinden hoe we jouw wachtwoord kunnen wijzigen. Je hoort nog weer van mij. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik denk dat ik goed nieuws heb. Ik heb een oud Mijn Telfort account kunnen achterhalen met het @concepts e-mail adres i.p.v. @flevonet. Kun je dat nog herinneren? In ieder geval om daar in te komen heb ik van je een alternatief e-mailadres nodig om een mail heen te sturen zodat je het wachtwoord kan veranderen. Wil je dat alternatieve adres aan Mijn Telfort toevoegen onder Extra informatie?

Reputatie 8
Badge +12

@Geertkorf Heb je mijn bericht gelezen?

*********

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb je een mail gestuurd om jouw wachtwoord voor Mijn Telfort te wijzigen. Daarna kan je in Mijn Telfort het wachtwoord wijzigen voor jouw e-mailadres. Ik ben benieuwd of je er dan in komt. Jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort zal ik nog even via een privébericht sturen. 

Reputatie 8
Badge +12

Is het gelukt?

Jammer genoeg niet, heb wel een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar kan nog steeds niet inloggen, heb eigenlijk de moed opgegeven.

Reputatie 8
Badge +12

Dat is jammer. Ik denk ook dat het heel lastig gaat worden. Toch ga ik nog een poging voor je wagen in de hoop dat het gaat lukken, maar net als jij ben ik er bang voor. :( Ik laat nog weer van mij horen in ieder geval.

 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb nog een laatste poging gedaan om duidelijkheid te krijgen. In Mijn Telfort zie je een @concepts e-mailadres staan. Volgens de specialist komen hier ook de @flevonet mails op binnen. Dus als je weer in het account in kan loggen moet je in theorie ook weer bij de mails kunnen. Als dat niet lukt ben ik bang dat het heel lastig gaat worden. 

Reageer