beantwoord

Fake mail?

• 3 april 2019
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik heb deze mail ontvangen, is dit een nepmail?

Dit bericht is van het TELFORT-beheercentrum naar al onze klanten.
We zijn momenteel bezig met het upgraden van ons databasecentrum. We annuleren ongebruikte accounts om meer ruimte te maken voor nieuwe accounts.

Om te voorkomen dat uw account wordt afgesloten, moet u deze hieronder bijwerken, zodat we weten dat de status momenteel actief is.

BEVESTIG JOUW ACCOUNT

Bedankt voor je ondersteuning.

Copyright ©️2019 Telfort Communications Ltd. All Rights Reserved

Admin: link verwijderd
icon

Beste antwoord door JanD 3 april 2019, 19:24

Hallo @Verhulst ,
Dat lijkt me duidelijk een nepmail.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Verhulst ,
Dat lijkt me duidelijk een nepmail.
Ze weten bij Telfort heus of een account wel of niet gebruikt wordt dus ik zeg ook Phishing mail, zeker dat laatste regeltje met Telfort communications.
Dat lijkt niet, dat is zeer zeker een fake mail, Telfort is ten eerste al geen LTD maar een BV, ze zijn geen belasting ontwijkers.

En als ze al willen opschonen zou je gevraagd worden om in te loggen via mijn Telfort, niet via een link, dat is trouwens altijd link om te doen, vraag maar aan mijn vrouw.
Reputatie 8
Badge +19
Als die link in je post de betreffende gevaarlijke link is dan is het niet zo slim om deze hier op het forum te zetten...
Het is in ieder geval geen Telfort website.

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Verhulst, dat is zeer zeker een phishing zoals hierboven ook al aangegeven. Ik wil je aanraden deze meteen te verwijderen en absoluut niet op de link te klikken. Ik heb deze dan ook verwijderd uit het bericht.

Reageer