Extra mailadres

• 13 februari 2019
  • 18 reacties
  • 382 keer bekeken

Heb sinds een week het telfort combievoordeelabonnement.
Ik heb een mailadres toegewezen gekregen van telfort. Nu wil ik voor mijn partner ook een mailadres aanmaken. Waar doe ik dat?

18 reacties

Reputatie 2
Door de volgende stappen te volgen:

1 ga naar Telfort.nl
2 ga met de cursor(de muis) naar het mijn telfort kopje naast service rechts boven in
3 gebruik uw inloggevens via de mail verkregen zijn (gebruikersnaam is meestal de eerste letter en 2e letter van uw achternaam en dan een 10 cijferoge code beginnnend met 1001 )(het wachtwoord is vaak tijdelijk dus als u bij aanmelding een gmail account heeft laten registreren of outlook acc dan kun je klikken op wachtwoord vergeten als het tijdelijke wachtwoord niet meer werkt zodat er een mailtje verstuurt wordt voor herstel naar dat mail adres)
4 herstel uw wachtwoord en log in in dezelfde omgeving waar u het wachtwoord (indien nodig)probeerde te herstellen
5ga naar he kopje email en maak een nieuwe mailbox aan
6 ga naar het kopje webmail op telfort.nl rechts boven in het scherm en log in met je nieuwe gegevens
7 veel mail plezier!
Dit heb ik meerdere malen geprobeerd. Ik kan hier geen nieuw mailadres aanmaken alleen het wachtwoord wijzigen. Er ontstaat dan mijn eigen mailadres + een cijfer erbij.
Reputatie 2
Dus als je klikt op mailbox (+) krijg je een venster met het oude adres maar dan wat nummers er nog achter ?daarin heeft u niet de mogelijkheid om dit aan te passen (de naam niet het adres want dat moet telfort. Nl of telfortglasvezel.nl zijn)?
Precies!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Speerstra, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je graag een mailbox voor je man wilt aanmaken, dit lukt echter niet. Want ik begrijp dat als je op het + je klikt dat je dan naar jouw eigen e-mail gaat. Zou je het eens willen proberen in een andere browser? Of verwijderen eens de cookies? Lukt het dan wel?
Opnieuw geprobeerd op een desktop. Weer het zelfde probleem. Als op de + mailbox 2 heb gedrukt en op mailbox toevoegen kom ik in een scherm waar idd staat dat ik een extra mailbox met een aparte gebruikersnaam en wachtwoord kan toevoegen. Daaronder staat:
Voer je nieuwe wachtwoord in. Wat ik ook invoer er komt mijn eigenmailadres met een 1 te staan.....
Reputatie 8
Badge +11
Wat ontzettend gek dat het niet lukt. Op geen enkele manier dus. Ik wil graag eens meekijken, dan wil ik ook nog wel kijken of mij het lukt. Zou e je daarvoor jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en het gewenste e-mailadres willen invullen? Dit mag ook onder het kopje Extra Informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar.
Reputatie 8
Badge +11
Is het inmiddels gelukt @Speerstra? Mocht je mijn hulp nog nodig zijn, dan hoor ik dat graag. Ik kijk graag mee.
Het is nog niet gelukt. Waar kan ik de extra informatie plaatsen?
Reputatie 8
Badge +11
In je profiel:
https://forum.telfort.nl/members/sp1001941044-119691
Ik heb gereageerd in de extra informatie. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie een aantal gegevens. Onder Extra informatie zie ik echter niets staan. Zou je het gewenste e-mailadres nog willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken of ik deze kan aanmaken.
Ik heb nu 3x iets ingevuld bij de Extra informatie en opgeslagen, maar elke keer verdwijnt de tekst.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @sp1001941044, ik neem het even van Bart over, hij is vrij vandaag 🙂 Wat gek dat de tekst verdwijnt als je je gegevens in je profiel wilt zetten.

Welk internetprogramma gebruik je precies? Kan je het eventueel ook proberen via Google Chrome of Mozilla Firefox? Als je je gegevens in je profiel hebt ingevuld en op 'Opslaan' klikt onderaan, zie daarna ook een groene balk met dat je gegevens zijn opgeslagen? Zo niet, probeer het dan opnieuw, want dan is er iets niet goed gegaan met opslaan.
Reputatie 8
Badge +11
Wil je het anders via een privébericht sturen? Dan zie ik het ook.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb geen reactie meer ontvangen. Is het via een andere weg gelukt? Mocht je mijn hulp nog nodig zijn, dan hoor ik dat graag.
Ik heb nu in mijn profiel bij: extra informatie het mailadres genoteerd wat ik graagwil aanmaken.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben er mee bezig geweest, ik krijg het echter niet voor elkaar omdat het adres al in gebruik is door iemand anders. Ik heb gereageerd op jouw privébericht. Ik wacht op reactie, dan ga ik er weer mee aan de slag.

Reageer