beantwoord

Error filesystem in Outlook

Ik krijg de laatste tijd bijgaande foutmelding. Gezien de tekst ligt het probleem bij u.
Wilt u dit svp oplossen?
icon

Beste antwoord door Enterprise 12 januari 2018, 15:48

Er zijn meerdere topics waarin dit actuele probleem wordt behandeld, hieronder een link naar één van deze.
Hierin zal je wel meer informatie vinden.

https://forum.telfort.nl/e-mail-310/waarschuwing-voor-imap-server-filesystem-notification-initialization-error-contact-your-mail-administrator-73310

Gebruik de zoekfunctie van het forum om de andere topics te vinden, met zoekwoord Filesystem notification initialization error.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Dick, welkom op het forum! Gaat dit om webmail en maak je gebruik van Imap instellingen? Kun je wel mail ontvangen of dat ook niet? Ik hoor het graag van je!
Ik gebruik MS Outlook 2016, zie verder bijgaande afbeelding. Ik kan wel mail ontvangen en versturen.
Hallo Telfort,
Nog iemand aanwezig die wil reageren?
Reputatie 8
Badge +19
Er zijn meerdere topics waarin dit actuele probleem wordt behandeld, hieronder een link naar één van deze.
Hierin zal je wel meer informatie vinden.

https://forum.telfort.nl/e-mail-310/waarschuwing-voor-imap-server-filesystem-notification-initialization-error-contact-your-mail-administrator-73310

Gebruik de zoekfunctie van het forum om de andere topics te vinden, met zoekwoord Filesystem notification initialization error.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Dick, excuses voor de late reactie. Aan het antwoord van Enterprise kan ik weinig toevoegen. Meerdere klanten hebben zich hierover gemeld. Vandaag zijn er wederom aanpassingen gedaan om die melding te voorkomen. Wel wordt er nog onderzocht waarom de melding weer te zien was bij verschillende klanten.
Aan het antwoord van Enterprise heb ik niets, er wordt geen oplossing geboden, alleen blijken er meer slachtoffers te zijn. Maar in ieder geval ben ik blij dat Telfort er kennelijk iets mee aan het doen is. Ik wacht af.

Reageer