Emailbox verwijderen en emailadres wijzigen

• 30 november 2015
  • 37 reacties
  • 1914 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Hoi,

Ik heb per ongeluk 2 extra mailboxen aangemaakt (eerst bleef hij hangen dus deed ik het nogmaals alleen toen waren er 2 extra :P).
Nu moet 1 mailbox verwijdert worden alleen zie ik daarvoor nergens een optie (glasvezel).
Kan dit verwijdert worden of is dat niet mogelijk?

Nog een ander vraagje, is het mogelijk om het emailadres van de hoofdbox te wijzigen.
Hij maakt standaard voor en achternaam aan.
Nu heb ik per box al een alias aangemaakt maar eigenlijk moet die alias gewoon het emailadres van de box(en) worden.
Is dit mogelijk?

Gr. Kees.

37 reacties

Heb zelf vdsl, weet niet of glas hetzelfde doet/kan.
Soms hangt de site wat. Na een poosje/dag nog eens inloggen en opnieuw proberen?

Edit:
Heb even de zoekfuntie gebruikt
https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/extra-email-adres-aanmaken-beheren-emailbox-op-telfortglasvezelnl-52640

Zo te zie moet je even wachten tot webcare het oppakt.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb een mod even een PB gestuurd.
Hopelijk kan hij het oplossen :)

Bedankt voor de info!

Gr. Kees.
Webcare reageert niet op ongevraagde pb's. Maar ze zijn wel op het forum aanwezig.
Komen vanzelf langs. 😃
Reputatie 6
Badge +4
Oh ok goed dat je het zegt dan 😛
Geeft niets. Dat staat namelijk in hun onderschrift.
Reputatie 6
Badge +4
Oh had ik niet op gelet, mijn fout :)
Bedankt voor het attenderen en ik wacht wel even af tot hier een webcare medewerker reageert.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Kees, welkom op het forum. Ik help je hier graag bij. Het is afhankelijk van jouw type aansluiting of deze mogelijkheid er is. Daarom ontvang ik graag jouw postcode + huisnummer in een privébericht. Dan zoek ik het voor je uit.
Reputatie 6
Badge +4
Is hier al meer bekend over?
Ik had gisteren al een prive bericht gestuurd maar ik heb nog niets vernomen :)

Gewoon even voor de zekerheid, niet om te pushen ofzo.
Reputatie 6
Badge +4
Ik vraag me af of mijn prive bericht wel aankomt.
Ik krijg namelijk geen reactie op mijn berichten en ik heb er inmiddels 2 gestuurd.
Wordt dit topic nog wel gelezen?

Vandaar weer even een schopje tegen dit topic :)

Ik ben hier nog vrij nieuw dus misschien is het normaal dat het zo gaat hoor, neem me in dat geval het niet kwalijk.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Knorde, we reageren op een privébericht doorgaans binnen 3 werkdagen. Dit staat ook in mijn handtekening. Ik zal er zo snel mogelijk naar kijken 🙂
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Knorde, ik heb het voor je nagekeken. Je maakt gebruik van een nieuwe glasvezel aansluiting. Hierdoor is het vrij simpel om een mailbox te verwijderen. Je kunt hiervoor inloggen in Mijn Telfort. Na het inloggen volgt direct een scherm met verschillende mogelijkheden. In het midden zie je een menuutje. De vierde optie is 'Mailbox verwijderen'. Laat je mij weten of het is gelukt? Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 6
Badge +4
Ik zie alleen maar mailbox aanmaken of wijzigen.
Verwijderen staat er niet bij.
Kan het zijn dat het komt omdat mijn abonnement pas a.s. dinsdag 8 december ingaat?

Verder blijft nog de vraag staan is het mogelijk om het emailadres van de box te wijzigen.
Hij maakt standaard voor en achternaam aan.
Nu heb ik per box al een alias aangemaakt maar eigenlijk moet die box gewoon het emailadres van de alias worden.
Is dit mogelijk?
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb jouw vragen inmiddels via een privébericht beantwoord Knorde. Als je nog vragen hebt, laat het mij gerust weten.
Reputatie 6
Badge +4
Bedankt voor de antwoorden en als er dingen zijn laat ik het weten.
Bedankt tot zover en nog een heel fijn weekend!
Reputatie 4
Badge +1
Ik zie je berichtje nu pas Knorde maar enorm bedankt. Ik hoop dat jij ook een prettig weekend hebt gehad 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Ik kan nog steeds geen box verwijderen, hij zegt ook dat mijn abonnement nog niet geactiveerd is.
Vanmorgen is mijn aansluiting opgeleverd.

Moet ik nog wachten of klopt er iets niet aan mijn account?
Reputatie 6
Badge +4
Inmiddels is het abonnement geactiveerd maar ik kan nog steeds geen mailbox verwijderen...
Reputatie 4
Badge +1
Knorde, je hebt inmiddels meerdere issues via meerdere kanalen aangekaart. Het is mij nu niet meer duidelijk wat nu al in behandeling is en wat niet. Op deze manier gaan meerdere dingen door elkaar lopen en dit komt de oplossing niet ten goede.
Reputatie 6
Badge +4
Sorry als het allemaal een beetje onduidelijk is geworden.
Ik zal het even kort samenvatten wat er nog speelt en wat er gedaan is.

1. 1 tv ontvanger is niet goed, deze wordt vervangen en die wordt naar mij opgestuurd dus hier hoeven jullie verder niets meer aan te doen.

2. Tv en geluid haperen soms, hiervoor komt morgen een monteur dus hier hoeven jullie ook niks (meer) aan te doen.

3. Telefonie werkt inmiddels dus daar hoeft ook niks meer aan te gebeuren, het enige wat nog via dit forum opgelost moet worden is dit verhaal van de email (de laatste box verwijderen). Dit kan ik niet zelf doen in mijn telfort er staat nergens een optie voor. Mijn abonnement is wel al geactiveerd en alles is voor de rest zichtbaar in mijn telfort.

Sorry als het een beetje onduidelijk is geworden.
Ik dacht ik zet het op meerdere kanalen uit en dan zie ik wel wie het snelste reageert.
Echter begrijp ik nu dat dat niet handig is en ik zal het ook niet meer doen via die manier.

Gewoon op 1 plek uitzetten dus :)
Nogmaals mijn excuses!
Reputatie 4
Badge +1
Oké dan ga ik je met de mailbox helpen 🙂 Ik stuur je weer even een privébericht.
Reputatie 6
Badge +4
Ik zou vorige week gebeld worden is mij belooft maar ik heb nog niks gehoord.
Is er al meer bekend toevallig?
Reputatie 4
Badge +1
Het duurt wellicht iets langer Knorde. Sorry. Zodra het in orde is gemaakt, zullen mijn collega's je bellen.
Reputatie 6
Badge +4
Ok, ik wacht het af.
Overigens verbaast het me wel dat dit zo enorm lang moet duren, vooral omdat ik dit met andere dingen totaal niet van jullie gewend ben.
Alles gaat zo enorm snel bij jullie en zoiets simpels als een mailbox verwijderen neemt nu inmiddels al 22 dagen in beslag en is nog altijd niet opgelost.

Ik heb ook een eigen domeinnaam en daar kan ik een mailbox binnen 2 seconden verwijderen.
Dit moet bij jullie toch ook sneller kunnen?

Begrijp me niet verkeerd want ik snap dat jij er persoonlijk ook niks aan kan doen maar het verbaast me gewoon.
Verder geen klachten hoor, het bevalt me uitstekend bij jullie!

Ik wacht het (inmiddels iets on)geduldig af.

P.S. Bij mijn eerste bericht bovenaan staat nu als antwoord gemarkeerd hoe je dit zou moeten kunnen doen, echter klopt dat niet.
Misschien moet dat antwoord even weggehaald worden daar totdat het opgelost is en het juiste antwoord bekend is?
Reputatie 4
Badge +1
Je hebt gelijk Knorde. Ik haal het antwoord weg. Ook ga ik mijn best doen om te zorgen dat ze jou vandaag nog bellen. Ik kan het niet beloven maar ik ga er achter aan!
Reputatie 6
Badge +4
Ok, ik snap dat jij ook je uiterste best doet (en meer dan dat kun je eenmaal niet doen haha).
Ik ben overigens nog niet gebeld en ik ga er vanuit dat dat ook niet meer gaat gebeuren vandaag aangezien het al 18.00 is en het kerstavond is.

Maar goed we gaan nu lekker genieten van de kerst(dagen) en we zien maandag wel weer verder.
En ik wens jou alvast hele fijne dagen!

Reageer