beantwoord

Emailadressen weg

• 15 maart 2019
  • 9 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik heb perongeluk alle emailadressen verwijderd van Telfort. Het lukt me niet om weer 1 toe te voegen. Andere browser geprobeerd, werkt niet. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 maart 2019, 16:12

Bedankt Esther, ik ben dan ook even gaan kijken. Ik zag dan ook drie e-mailadressen gereserveerd zijn die onlangs zijn verwijderd. Ik heb voor al deze adressen weer een e-mailaccount aangemaakt. Deze kun je weer terugvinden in Mijn Telfort. Ze zijn dus weer te gebruiken. 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

Ik heb perongeluk alle emailadressen verwijderd van Telfort. Het lukt me niet om weer 1 toe te voegen. Andere browser geprobeerd, werkt niet. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hallo @Esther1972
Kijk eens wat er in MijnTelfort, rubriek thuis subrubriek e-mail nog staat aan e-mailadressen en probeer daar dan eventueel nieuwe aan te maken.
Dank voor je reactie. Dat heb ik geprobeerd, wil niet. Helaas
Dank voor je reactie. Dat heb ik geprobeerd, wil niet. Helaas
Hallo @Esther1972 ,
dan zou een moderator nog kunnen proberen je e-mailadressen te redden als dat technisch mogelijk is.
Succes☺
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Esther1972, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je per ongeluk al jouw e-mailadressen hebt verwijderd. Dat is niet zo mooi. Je hebt al in Mijn Telfort gekeken, maar zonder succes helaas. 😞

Nu wil ik graag eens meekijken of ik de e-mailadressen kan herstellen. Dit is dan ook het enige, de mailtjes zijn wel verdwenen mocht ik de adressen kunnen herstellen.

Zou je voor mij jouw Forumprofiel willen aanvullen met in ieder geval jouw huisnummer, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Esther1972, ik heb niets meer van je vernomen. Is het inmiddels gelukt om de e-mailadressen te herstellen?
Toegevoegd aan mijn profiel! dank.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt Esther, ik ben dan ook even gaan kijken. Ik zag dan ook drie e-mailadressen gereserveerd zijn die onlangs zijn verwijderd. Ik heb voor al deze adressen weer een e-mailaccount aangemaakt. Deze kun je weer terugvinden in Mijn Telfort. Ze zijn dus weer te gebruiken. 🙂
Super. Hartelijk bedankt en een fijne dag,....
Reputatie 8
Badge +11
Heel erg graag gedaan.

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien wij je graag weer verschijnen op het Forum.

Reageer