beantwoord

Email adres @inn.nl niet meer bereikbaar

• 19 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik vraag dit namens mijn moeder.. mijn moeder had nog altijd een mail adres bij @inn.nl welke destijds is overgenomen door Concepts. Nu Concepts onder jullie ondergebracht is kan ze niet meer bij haar mailadres. Ze is geen klant bij Telfort en/of KPN.

Hoe kan ze weer toegang krijgen tot haar mailbox?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 oktober 2020, 10:47

@markiedam Dankjewel! Door in te loggen in Mijn Telfort, kan je het wachtwoord van het e-mailadres opnieuw voor haar instellen. Ik stuur je een privébericht om je hiermee op weg te helpen.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @markiedam, wat fijn voor je moeder dat je haar hiermee helpt. Ik kan me voorstellen dat ze graag weer bij haar e-mailadres wil kunnen. 

Er zijn geen e-mailadressen vervallen, ook al heeft ze verder geen abonnement meer bij Telfort of KPN. Er is een handje vol klanten die in dezelfde situatie zitten, zij hebben een zogenaamd e-mail only account gekregen waar het e-mailadres onder is bewaard. Ook de Inn e-mailadressen zijn behouden. We zitten midden in de samengang met KPN, daarom moet ik alleen even kijken of ik dit nog voor je kan inzien. Anders kan je terecht bij de klantenservice van KPN.

Kan je haar betreffende e-mailadres toevoegen in je forumprofiel, bij Extra informatie? Geef je een seintje zo gauw je het hebt toegevoegd? Dan kijk ik er voor je naar.

Hoi @Alexandra - Telfort , bedankt!.. mail adres van mijn moeder toegevoegd bij Extra Informatie.

Reputatie 8
Badge +11

@markiedam Dankjewel! Door in te loggen in Mijn Telfort, kan je het wachtwoord van het e-mailadres opnieuw voor haar instellen. Ik stuur je een privébericht om je hiermee op weg te helpen.

Alles gelukt @Alexandra - Telfort  ! Hartelijk dank… mijn moeder is weer blij :-)

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @markiedam, super om dat te horen, dan ben ik ook blij! :relaxed: Graag gedaan.

Reageer