beantwoord

E-mailadres verhuizen naar ander abonnement

• 16 maart 2018
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Ik wil graag een e-mailadres aanmaken in het account van mijn dochter.Het e-mailadres stond in mijn account omdat mijn dochter toen nog thuis woonde. Mijn account is opgeheven per 29-12-2017. Wanneer is het mogelijk om het e-mailadres toe te voegen aan het account van mijn dochter ??
icon

Beste antwoord door Wieger DB 16 maart 2018, 12:42

Hoi Bollepiet, ik begrijp dat je het mailadres dat je dochter eerst had onder jouw abonnement nu aanmaakt onder haar eigen abonnement. Dat is mogelijk. Wij houden een 'afkoelperiode' van drie maanden na het opzeggen van het mailadres in acht. Na die periode kan je het e-mailadres opnieuw aanmaken. Als ik in onze gegevens kijk is de opzegging wat vertraagd geweest voor e-mail. Nu kan je per 19 april 2018 het mailadres overzetten. Ik kan dat jammer genoeg niet versnellen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bollepiet, ik begrijp dat je het mailadres dat je dochter eerst had onder jouw abonnement nu aanmaakt onder haar eigen abonnement. Dat is mogelijk. Wij houden een 'afkoelperiode' van drie maanden na het opzeggen van het mailadres in acht. Na die periode kan je het e-mailadres opnieuw aanmaken. Als ik in onze gegevens kijk is de opzegging wat vertraagd geweest voor e-mail. Nu kan je per 19 april 2018 het mailadres overzetten. Ik kan dat jammer genoeg niet versnellen.

Reageer