beantwoord

E-mailadres ten onrechte tegen gehouden door spamfilter

• 5 april 2019
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan dit email adres niet ontspammen. Ik krijg geen mails meer binnen. Wat doe ik nu?
Ik heb al gekenmerkt als veilig en vip adres, maar nog komen de mails niet binnen.
icon

Beste antwoord door RBar 11 april 2019, 16:43

@Alexandra - Telfort Dank voor je reactie. Alle dingen die je noemt zijn nagevraagd en gecheckt. Ook het uitzetten van de No-reply bij afzender om een reactie bij hen te kunnen lezen op het waarom dat het bij mij ook in de spam niet aankomt.

Uiteindelijk gisteren... Kwam alsnog alles binnen, op de datum van verzenden, maar allemaal op een dag nu werd als het ware mijn hele inbox ingekleurd met niet gelezen berichtjes van die afzender op alle afgelopen 10 dagen. Ik weet niet wat er gebeurd is. Maar ik vind het best. Het doet het weer.
En dank voor het meedenken. alle mails van alle verschillende domeinnamen maar van dezelfde afzender zijn binnen.....
Hartelijke groet. Barbara
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@RBar dat klinkt niet fijn. Met de gegevens in je profiel zie ik dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice. Ik begrijp dat je geen e-mails ontvangt van 1 specifiek e-mailadres. Verder ontvang je wel gewoon alle mails, toch? Dat betekent dat jouw e-mailadres goed werkt. Het probleem zit op de een of andere manier dus bij de afzender, hij of zij moet de mails ook terugkrijgen met een foutmelding. Heb je nog contact met de afzender gehad?

Ik hoor graag wat er uit gekomen is, en ook als je vragen hebt.
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort
Dank je voor je reactie. Wat je aangeeft, klopt allemaal. Andere mails ontvang ik wel. 1 specifiek adres niet. Ik heb het adres specifiek in nooit blokkeren, @groep nooit blokkeren en alle mailadressen van dezelfde afzender sterretje gegeven. Maar er komt niets door. Afzender zegt ;niets te hebben geupdate, en niets te hebben veranderd. Afzender heeft na mijn filteracties, alles opnieuw verzonden. Weer niets ontvangen. Ik ontvang wel nu haar persoonlijke mails, maar niets van haar mailingadressen. terwijl dat tot en met 25 maart allemaal wel gewoon in mijn inbox binnen kwam.
Ik weet niet wat hier de reden van is. vanaf 25 maart is er iets veranderd. Bij de afzender is er niets veranderd, en bij mij naar mijn weten ook niet?!
Hartelijke groet.

R.Bar
Reputatie 8
Badge +9
@RBar duidelijk! Wel gek dat 't sinds die tijd ineens niet meer goed gaat, ondanks dat je verschillende instellingen hebt nagekeken. Voor zover bij mij/ons bekend is er sinds die tijd niets veranderd in de instellingen voor spam. Komen de mails wel binnen in spam map van jouw mailbox? En wat voor e-mail met (fout)melding krijgt de verzender terug, kan je dat voor me navragen?
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort Dank voor je reactie. Alle dingen die je noemt zijn nagevraagd en gecheckt. Ook het uitzetten van de No-reply bij afzender om een reactie bij hen te kunnen lezen op het waarom dat het bij mij ook in de spam niet aankomt.

Uiteindelijk gisteren... Kwam alsnog alles binnen, op de datum van verzenden, maar allemaal op een dag nu werd als het ware mijn hele inbox ingekleurd met niet gelezen berichtjes van die afzender op alle afgelopen 10 dagen. Ik weet niet wat er gebeurd is. Maar ik vind het best. Het doet het weer.
En dank voor het meedenken. alle mails van alle verschillende domeinnamen maar van dezelfde afzender zijn binnen.....
Hartelijke groet. Barbara
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat alle mailberichten alsnog binnen zijn gekomen, @RBar. Dat ze zo'n vertraging hebben gehad is wel bijzonder. Houd dat voor de zekerheid nog even in de gaten, zo'n vertraging is ook niet de bedoeling natuurlijk. Mocht die vertraging toch weer optreden, is het ook interessant om te weten of de verzender het alleen bij jouw adres (of andere Telfort adressen) heeft, of dat zij het ook van meerdere e-mailadressen horen.
Als het vanaf nu gewoon goed blijft werken is dat natuurlijk beter, laten we daar ook vanuit gaan 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer