beantwoord

E-mailadres behouden omdat ik ben overgestapt

• 9 juni 2020
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Goedemorgen  hier een nood kreet omdat ik niet bekent was dat ik mijn email adres kwijt zou raken bij overstappen. De vraag is of ik dat kan behouden omdat  ik nog een contract tot april volgend jaar en volgend jaar wil verlengen of kan ik een sim only voor mijn tablet aanvragen zodat ik mijn email adres kan behouden  ik heb het nodig voor mijn Facebook Mijn overheid ziekenhuizen doktoren gemeenten  pensioenfondsen belasting en dergelijke zaken  zou jullie erg dank baar zijn

icon

Beste antwoord door JanD 9 juni 2020, 09:07

Hallo @Brain , bij het opzeggen van je Telfort-abonnement raak je ook definitief je e-mail-account(s) en eventuele alias(ssen) kwijt, zie onderstaand citaat uit de voorwaarden:

E-mailadres na opzeggen abonnement

Wil je je abonnement opzeggen, maar wel je e-mailadres van Telfort behouden? Dat kan helaas niet. Zeg je je abonnement op, dan zeg je ook je e-mailadressen op. Je kunt dus geen gebruik meer maken van je e-mailaccounts.

Bekijk reactie

5 reacties

Goedemiddag  ik ben overgestapt en wil wel tegen betaling mijn emailadres  behouden mijn contract loopt tot april 2021 en verleng het weer want ik heb het adres nodig voor het aanmelden van face book en voor mijn overheid ziekenhuizen doktoren gemeenten            BVD 

Admin: bericht afgesplitst en samengevoegd met je eigen topic

Goedemiddag  ik ben overgestapt en wil wel tegen betaling mijn emailadres  behouden mijn contract loopt tot april 2021 en verleng het weer want ik heb het adres nodig voor het aanmelden van face book en voor mijn overheid ziekenhuizen doktoren gemeenten           

Telfort doet daar niet aan, met een beetje geluk heb je nog een maand na april toegang. Daarna gaat het adres de koeling in. Je zal bij je andere provider een email adres moeten aanmaken en al je aanmeldingen wijzigen.

Hallo @Brain , bij het opzeggen van je Telfort-abonnement raak je ook definitief je e-mail-account(s) en eventuele alias(ssen) kwijt, zie onderstaand citaat uit de voorwaarden:

E-mailadres na opzeggen abonnement

Wil je je abonnement opzeggen, maar wel je e-mailadres van Telfort behouden? Dat kan helaas niet. Zeg je je abonnement op, dan zeg je ook je e-mailadressen op. Je kunt dus geen gebruik meer maken van je e-mailaccounts.

Hallo @Brain , ik zie dat je ook in het KPN-forum gereageerd hebt.

Begrijp ik het goed dat je van Telfort overgestapt bent naar KPN?

Om je e-mail-accounts te behouden was dat een onverstandige zet.

Je had dan beter kunnen wachten totdat medio dit jaar Telfort automatisch in KPN opgegaan was, dan waren je e-mail-accounts behouden gebleven.

Ben je niet naar KPN overgestapt vanuit Telfort, maar naar een andere provider, dan kan KPN in dezen ook niets voor je betekenen, want je bent/was klant bij Telfort.

Wil je voor de toekomst voorkomen dat je bij een overstap weer je e-mail accounts kwijt raakt, kun je beter bij een universele partij een e-mail-account nemen, zoals bij Google, Microsoft of Strato, om maar een paar voorbeelden te noemen.

Reputatie 8
Badge +11

Welkom op het Telfort forum @Brain. Zoals Galdor en Jan al zeggen is het inderdaad niet mogelijk om je e-mailadres te behouden na een overstap, ook niet tegen betaling. Als we later dit jaar automatisch overgaan naar KPN worden de Telfort e-mailadressen automatisch meegenomen, bij een eerdere overstap (zoals dit) gebeurt dat niet. De mailboxen zijn helaas niet meer te herstellen nadat het abonnement is gestopt.

Reageer