beantwoord

E-mail werkt plotseling niet meer

• 29 juli 2020
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Net de klantenservice gebeld

dat ik sinds gisteren geen email meer kan binnenhalen

verzenden gaat wel

krijg je iemand aan de telefoon die ten eerste al gebrekkig nederlands praat

en niet snapt wat er speelt wil me ook niet door verbinden omdat het hoofd thuiswerkt 

zeg verbind me dan maar door maar nee hoor moest maar screenshot maken en naar klantenservice mailen vandaag gaat het niet meer lukken met een paar dagen zegt ze

het rare is dat ik nergens meer kan inloggen bij telfort ook niet op de webmail computer of mobiel 

ik ben laaiend want staan belangerijke emails in die ik moet beantwoorden

zelfs wachtwoord ressetten gaat niet want dat wordt natuurlijk naar mijn email gestuurd

in plaats via een sms naar de telefoon

wie weet raad alle instellingen staan gewoon goed van de klantservice moet je het maar hebben niet dus

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 juli 2020, 08:33

Hoi @willemaarts, je hebt dus problemen met het verzenden van mails. Ontvangen lukt wel? Want als je niet kan verzenden, vermoed ik dat de instellingen niet helemaal goed meer staan. Heb je die al nagelopen? Want via welke client doe je dit?

Verder ben je dus jouw inloggegevens van Mijn Telfort kwijt? Ik heb je een mail gestuurd om daarvoor jouw wachtwoord te resetten. Want je kan wel mails ontvangen toch? Dan kun je daarmee inloggen en dan kun je in Mijn Telfort de inlog voor jouw e-mail opnieuw instellen. Ik hoor graag of het lukt. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Ben je soms overgestapt naar KPN of een andere provider 

nee zit al jaren bij telfort

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @willemaarts, je hebt dus problemen met het verzenden van mails. Ontvangen lukt wel? Want als je niet kan verzenden, vermoed ik dat de instellingen niet helemaal goed meer staan. Heb je die al nagelopen? Want via welke client doe je dit?

Verder ben je dus jouw inloggegevens van Mijn Telfort kwijt? Ik heb je een mail gestuurd om daarvoor jouw wachtwoord te resetten. Want je kan wel mails ontvangen toch? Dan kun je daarmee inloggen en dan kun je in Mijn Telfort de inlog voor jouw e-mail opnieuw instellen. Ik hoor graag of het lukt. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat het opgelost is aangezien ik geen reactie meer van je heb gezien. 

Reageer