beantwoord

E-mail werk niet op mobiel

• 21 november 2019
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Hebben jullie een email storing bij Telfort op het mobiele netwerk ?

Admin:  titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 november 2019, 09:16

Hoi @Lex Hoedemakers, welkom hier. 

Volgens mijn gegevens zijn er geen problemen met de mail. Wat is er precies aan de hand? Komen er geen mails binnen? Kan je niet versturen? Krijg je daarbij ook een foutmelding of dergelijke? Werkt het via de webmail wel? En heb je de instellingen ook al nagelopen? 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Lex Hoedemakers , kijk hier eens:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Lex Hoedemakers, welkom hier. 

Volgens mijn gegevens zijn er geen problemen met de mail. Wat is er precies aan de hand? Komen er geen mails binnen? Kan je niet versturen? Krijg je daarbij ook een foutmelding of dergelijke? Werkt het via de webmail wel? En heb je de instellingen ook al nagelopen? 

Ik kam opeens geen mail meer versturen via het mobiele netwerk,  wel via WiFi. Krijg wel gewoon mail binnen. Heb niets veranderd in instellingen. Mijn zoon en mijn vrouw hadden er ook opeens last van.

Reputatie 8
Badge +11

Vermoedelijk heeft het te maken met de instellingen van de uitgaande mailserver. Ik verwacht dat deze niet goed staan. Want als je wel kan ontvangen maar niet kan versturen. Dan heeft het met de instellingen te maken. Heb je daar nog naar gekeken? Want via de webmail kun je wel berichten versturen?

Reageer