beantwoord

E-mail wachtwoord wijzigen kan niet via webmail

• 12 oktober 2020
  • 13 reacties
  • 472 keer bekeken

Ik kan de knop widget toevoegen niet vinden in webmail

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 oktober 2020, 09:09

Dat screenshot verklaart het volledig inderdaad @R. van Heuven. Jouw Telfort abonnement is al overgezet naar KPN, daardoor is het nu te vinden in MijnKPN, wat ik eerder ook al benoemde:

Als jouw abonnement inmiddels is overgezet naar KPN zal je dit in MijnKPN kunnen doen, in plaats van Mijn Telfort. 

Sinds de overzetting naar KPN zijn zij jouw aanspreekpunt geworden. Je kunt ze bereiken via het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) of via de chat. Als het niet lukt om het wachtwoord in MijnKPN te wijzigen kunnen zij met je meekijken. Door de overzetting is het voor ons niet meer te zien.

Bekijk reactie

13 reacties

Hallo @R. van Heuven , om je wachtwoord te wijzigen ga je naar MijnTelfort.

Ik wil mijn webmail ww wijzigen, niet mijntelfort ww

Hallo @R. van Heuven , dat doe je in MijnTelfort, rubriek Email.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @R. van Heuven, welkom op het forum. Het wijzigen van het e-mail wachtwoord doe je inderdaad niet bij de webmail zelf. Dat doe je zoals Jan al noemt in Mijn Telfort onder het kopje e-mail. 

Als jouw abonnement inmiddels is overgezet naar KPN zal je dit in MijnKPN kunnen doen, in plaats van Mijn Telfort. 

Niet te vinden het wijzigen van het ww webmail.

Hallo @R. van Heuven , zie je geen rubriek email in MijnTelfort/thuis?

Nee, zie wel webmail rechts bovenin staan.

Nee, zie wel webmail rechts bovenin staan.

Hallo @R. van Heuven  daaronder staat een tabje MijnTelfort, als je daar op klikt log je in, klik je op thuis en ga naar de tab email, daar op klik,en en je kunt wijzigen.

Reputatie 8
Badge +11

Niet te vinden het wijzigen van het ww webmail.

Waar ben je precies als je dat probeert? Zou je een screenshot kunnen plaatsen (waarbij je jouw gegevens verbergt) van de pagina waar je bent? Nu hebben we geen idee waar je precies aan het kijken bent, en zoals je je kunt voorstellen maakt dat het ook lastiger om je de juiste kant op te wijzen :slight_smile:

Reputatie 3
Badge

@R. van Heuven :

De informatie is voor mij overduidelijk. Je zit nu bij de KPN. Alle wijzigingen moet je vanaf nu bij MijnKPN doen. Als je nog geen Telfort ID had moet je een KPN ID aanmaken, en dan kun je alle wachtwoorden aanpassen.

Hallo @R. van Heuven , ik zie dat je nu, net als, ik vandaag overgezet bent naar KPN.

Bij TFT kan er nu dus niets meer nagezien en/of geregeld worden.

Wacht de bevestigingsmail van KPN af morgen, dat je definitief bent overgezet.

1 of 2 dagen later, niet eerder, kun je bij je e-mail komen via onderstaande link:

https://login.kpn.com/Account/Login?returnUrl=%2Fconnect%2Fauthorize%2Fcallback%3Fclient_id%3Dkpn-mail-selfservice%26response_type%3Dcode%26scope%3Dopenid%2520cus_info%2520mailbox%26redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Femail.kpn.com%252Fcallback%26state%3De52b6f66c27648798faa4fa5f5d0b986%26nonce%3DhLOmTRiSVqatDu4D0nHc20Qmyr%252BebY2PLKjp7wBJ0%252Bc%253D

en je gegevens aanpassen.

Succes bij KPN

Reputatie 8
Badge +11

Dat screenshot verklaart het volledig inderdaad @R. van Heuven. Jouw Telfort abonnement is al overgezet naar KPN, daardoor is het nu te vinden in MijnKPN, wat ik eerder ook al benoemde:

Sinds de overzetting naar KPN zijn zij jouw aanspreekpunt geworden. Je kunt ze bereiken via het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) of via de chat. Als het niet lukt om het wachtwoord in MijnKPN te wijzigen kunnen zij met je meekijken. Door de overzetting is het voor ons niet meer te zien.

Reageer