vraag

E-mail wachtwoord en Mijn Telfort wachtwoorden werken niet meer

• 12 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Hallo, ik krijg vanaf eind augustus geen lijbrandt mail meer ivm foutief wachtwoord en Mijn Telfort naam is gewijzigd in e-mailnaam, waarbij oude wachtwoord ook niet meer werkt.

Om het aan te passen lijk ik in een vicieuze cirkel terecht te komen. Wie weet wat ik moet doen.

4 reacties

Hallo @Gert Wieringa , kijk eens via onderstaande link:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112

en hier:

webmail login

bij de laatste link staat bij de inlog ook een uitgebreide uitleg.

Om mijn Telfort wachtwoord aan te passen heb ik werkend mailadres nodig, welke niet werkt ivm foutief wachtwoord. Kortom nog steeds vicieuze cirkel.

Heb alles 5 x gelezen, maar een oplossing voor mijn probleem wordt nog nergens genoemd.

please help

Ter aanvulling: mijn e-mail wachtwoord bevat een leesteken (@) welke niet meer mag.

Mijn Telfort wachtwoord had 8 tekens, aangemaakt door Telfort zelf) welke nu minimaal 10 moet zijn. 
Beiden zijn als gevolg van onderlinge afhankelijkheid dus niet aan te passen en ik kom niet verder.

Please help.

Reputatie 8
Badge +11

@Gert Wieringa Niet fijn dat je in deze vicieuze cirkel zit. Ik wil zeggen: ik help je er graag uit, ik zie alleen dat je intussen overgezet bent naar KPN. Dat betekent dat je voortaan terecht kan bij de klantenservice van KPN. Onze collega's daar helpen je verder om dit op te lossen!

Reageer