beantwoord

E-mail verzenden op iPhone 6 en Samsung telefoon lukt niet

  • 16 november 2018
  • 7 reacties
  • 199 keer bekeken

Goedemiddag, e-mail verzenden op mijn IPhone (of een Samsung) lukt niet, alles ingesteld volgens de handleiding die op Telfort te vinden is. Ontvangen lukt wel, verzenden lukt niet, dan verschijnt de foutmelding "gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist voor smtp.telfort.nl"
Graag jullie hulp, alvast bedankt, Groetjes, Gerard
icon

Beste antwoord door jimny 16 november 2018, 17:43

Ken je deze link al

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mail-instellen-op-je-mobiele-telefoon-of-tablet.htm
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ken je deze link al

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mail-instellen-op-je-mobiele-telefoon-of-tablet.htm
Goedemiddag, ja ik heb volgens deze instructies de telefoons ingesteld. Groet Gerard
Reputatie 8
Badge +17
Kun je deze mail adressen wel benaderen via de webmail zo ja dan weet je dat het wachtwoord goed is
Hallo Jimny, ja via webmail is er geen probleem. Ik kan op de telefoons ook gewoon e-mails ontvangen, alleen niet versturen. Groet, Gerard
Reputatie 8
Badge +17
Heb je het al geprobeerd via de imap instellingen en bij de uitgaande instellingen het vinkje leeg laten bij beveiliging
Ga ik onderzoeken 👍
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Gerardvh, welkom op ons forum! 🙂 Zo te zien heb je met de hulp van jimny al het een en ander kunnen bekijken. Dat het met de webmail wel lukt doet vermoeden dat de oorzaak in een instelling op de toestellen zit. Is het met de laatste tip gelukt om mail te kunnen verzenden?

Reageer