beantwoord

E-mail versturen op ipad

  • 2 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

E-mail verzenden op iPad lukt niet,

kan wel ontvangen ,maar verzenden gaat lukt .

krijg als antwoord kan de server niet vinden ,of de server reageerd ntei

ontvangen is geen problemen.

instellingen zijn goed smtp telfort.nl poort 587.

wat doe ik verkeerd ?

icon

Beste antwoord door JanD 2 augustus 2020, 17:47

Hallo @Boompjesgoed , misschien heb je iets aan onderstaande link:

e-mailinstellingen

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @Boompjesgoed , misschien heb je iets aan onderstaande link:

e-mailinstellingen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Boompjesgoed, met de link die Jan al noemt kan je de instellingen nalopen inderdaad.

In de instellingen die je in je bericht hebt gezet staat smtp telfort.nl, staat die precies zo in de instellingen op de iPad? Ik zie namelijk geen punt tussen de smtp en telfort in staan, die is wel van belang voor de instellingen, als het adres van de server niet klopt kan die ook niet gevonden worden. 

 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Boompjesgoed, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt om de instellingen na te lopen en daarna te kunnen mailen?

Reageer