beantwoord

E-mail verdwenen na opzegging

  • 1 januari 2019
  • 2 reacties
  • 191 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,
Ik zou nog drie maanden toch in mijn webmail moeten kunnen blijven kijken? Althans dat werd me beloofd!
Nu ben ik al mijn mail kwijt of is er een storing?
Graag een reactie.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Enterprise 1 januari 2019, 23:05

Degene die dit heeft beloofd zit er een beetje naast...
Je mailadres wordt binnen enkele dagen na de opzegging buiten gebruik gesteld en is dan niet meer toegankelijk voor je. Daarna is het mailadres tot 3 maanden na de opzegging in quarantaine gesteld voor 3 maanden om niet opnieuw aangemaakt te kunnen worden door andere klanten.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Degene die dit heeft beloofd zit er een beetje naast...
Je mailadres wordt binnen enkele dagen na de opzegging buiten gebruik gesteld en is dan niet meer toegankelijk voor je. Daarna is het mailadres tot 3 maanden na de opzegging in quarantaine gesteld voor 3 maanden om niet opnieuw aangemaakt te kunnen worden door andere klanten.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo Homi, zoals Enterprise zegt wordt het e-mailadres inderdaad bij een opzegging vanaf de opzegdatum in quarantaine geplaatst en kan je deze niet meer gebruiken. Doordat het abonnement waar ze bij hoorden ook niet meer actief is, zijn zulke e-mailadressen ook niet meer te herstellen.

Reageer