beantwoord

E-mail van bepaalde afzender komt niet aan

• 5 november 2019
  • 6 reacties
  • 198 keer bekeken

Hallo,

Sinds enige tijd (1-2 mnd) komen mails van een bepaalde afzender, die ik altijd probleemloos ontving, niet meer aan bij mij.

Ik heb contact met de afzender gehad en die wist mij te vertellen dat de mails terugkomen bij hun. Het gaat om mails van Geldrace een mail-klikprogramma. Nou is het vreemde dat de correspondentiemails wel gewoon aankomen (hetzelfde mailadres).

En nee ze staan niet in spam,ongewenst en dat soort mappen.

Het gaat om: 

Geldrace <ledenservice@geldrace.nl>

Is hier een verklaring voor?

Gr. A. Kalle

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Kaljo 8 november 2019, 12:11

Antwoord Geldrace:

“Goedemorgen Geldracer,

Er gaat technisch iets niet helemaal goed bij verschillende providers.
Onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing waardoor we niet meer als onveilig worden gezien en hierdoor de mails terugontvangen.
We hopen één deze weken dat het is opgelost en de leden weer mails van ons zullen ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,”

Wat overigens ook erg opvallend is is dat mails die ik verstuur met mijn @tiscali.nl mailadressen steeds vaker bij ontvangers in de spam/ongewenst map komen.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Kaljo, wat balen dat je de mails niet meer ontvangt. Deze worden dus niet verzonden. De verzender gaf al aan dat de mails terug komen. Ben je ook in het bezit van een zogenaamde bouncemail die de verzender krijgt? Daar staat veel informatie in waarom deze niet aankomt. Met deze informatie kun je contact zoeken met abuse@telfort.nl. Mijn collega's van deze afdeling gaan het dan uitzoeken. 

Bart,

Ik ga is vragen of ze me de bouncemail kunnen toesturen, goed idee!

Hoop dat het wat oplevert.

To be continued……..

Antwoord Geldrace:

“Goedemorgen Geldracer,

Er gaat technisch iets niet helemaal goed bij verschillende providers.
Onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing waardoor we niet meer als onveilig worden gezien en hierdoor de mails terugontvangen.
We hopen één deze weken dat het is opgelost en de leden weer mails van ons zullen ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,”

Wat overigens ook erg opvallend is is dat mails die ik verstuur met mijn @tiscali.nl mailadressen steeds vaker bij ontvangers in de spam/ongewenst map komen.

Reputatie 8
Badge +11

Aha, er gaat dus meer mis met de mailtjes. Er wordt al onderzoek gedaan. Dat is fijn, hopelijk hebben ze het snel opgelost. 

Antwoord Geldrace:

Dat is zeker opvallend. Nu zie ik dat het allemaal aliassen zijn, als je ze met de @telfort extensie komt dan komen de mails wel door? Of is het dan ook spam?

Sinds dit weekend ontv ang ik weer mailtjes.

1. Of ze hebben het opgelost of

2. Het komt omdat ik mijn mail-adres gewijzigd heb of

3. Een samenloop van 1 en 2

We'll never know :nerd:

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat ze je de mails weer ontvangt. :) Wat exact de reden was durf ik ook niet te zeggen, maar het gaat weer goed, dat is het belangrijkste. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen. 

Reageer