E-mail Serverfout: 554 5.7.1 en werkt niet

• 13 november 2016
  • 3 reacties
  • 1271 keer bekeken

Sinds enige tijd merkte ik dat mijn e-mail adres werd gebruikt door onbekende(n). De laatste van een bibliotheek met verzoek de boeken terug te brengen of online het uitlenen te verlengen. De eerste (paar maanden geleden) kwam van een tuin vereniging "De Riekere" .

Donderdag 10 november 2016 besloot ik de betreffende mailbox te verwijderen en een nieuwe aan te maken met iets andere mailadres.
Via dit nieuwe adres gelijk ALLE contacten een mail wijziging bericht gezonden. Tot zover ging het goed, maar daarna kon ik met nieuw adres niet meer verzenden en ontvangen. Met een andere mailbox kan ik nog verzenden(heb drie boxen).

Mensen die mij mailen krijgen mail terug met mededeling, failed ; 5.1.1.Bad destination adress.
De klantenservice wist het niet en heeft een ander e-mail alias aangemaakt die 1 X werkte en viel ook weer uit. Klantenservice tot 21.00uur bereikbaar dus volgende dag weer contact opgenomen. Van eerste naar tweede lijn doorgezet en ook deze technicus wist er na diverse ogenblikjes geen raad mee.

De derde lijn zit in India(geloof het of geloof het niet) en daar worden mijn gegevens en foutcode's naar toe gezonden.
Vraag me af als er een grote storing is of er dan mensen uit India ingevlogen moeten worden. Onderstaande meldingen verschijnen als iemand mij of als ik zelf een mail naar mijn e-mail adres stuur. WAT MOET IK NU. ??? KAN EIGENAAR KPN DIT NIET OPLOSSEN ??
BEN NU

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp:
Verzonden: 13-11-2016 14:17

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'adsl.........@telfort.nl' op 13-11-2016 14:17
Serverfout: 554 5.7.1 : Relay access denied

'andre2016@telfort.nl' op 13-11-2016 14:17
Serverfout: 554 5.7.1 : Relay access denied

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Misschien helpt dit: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/email-instellen-in-outlook-2016-windows.htm
Hoi Kees-Jan, ga de link proberen. Bedankt vast voor de moeite André
Helaas Kees-Jan,
Deze link is om e-mail adressen in outlook te installeren. Ik heb toch een e-mail opnieuw geïnstalleerd.

Dit blijft de melding: - These recipients of your message have been processed by the mail server:
.............@telfort.nl; Failed; 5.1.1 (bad destination mailbox address)

Reageer