beantwoord

E-mail ophalen met Outlook en inloggen via Webmail lukt niet

• 31 januari 2020
  • 10 reacties
  • 263 keer bekeken

Reputatie 1

opeens doet outlook het niet meer, kan niet synchroniseren met server. Inloggen via de webmailpagina lukt ook niet. Toch wordt er geen storing aangegeven. Wat kan er dan aan de hand zijn?

(wachtwoord en inlognaam zijn correct)

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 februari 2020, 11:10

Dag @Riast. Jammer dat dit niet hielp. Je raakt, omdat je IMAP gebruikt, je e-mail(mappen) niet kwijt. Ik raad je aan om eerst je account te verwijderen in Outlook met de stappen op deze pagina. Vervolgens kun je opnieuw je e-mail instellen in Outlook.

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Er is een landelijke storing gaande.

Reputatie 1

gelukkig is mijn mail via webmail weer bereikbaar. Doch nu moet ik mijn 'wachtwoord’ vanuit outlook voor verbinden met IMAP opnieuw opgeven. En niets wat ik invoer is correct. Geweldig. Dus als iemand weet hoe ik in outlook bij instellingen het wachtwoord voor verbinden met IMAP opnieuw kan instellen, graag reactie.

Reputatie 1

Dit is het scherm waar ik het password moet invullen. De passwords van webmail en telfort/kpn-account werken hier niet. Ook de inlog van mircosoft/windows-account werkt niet. Dus is mijn vraag inmiddels hoe dat te resetten. Mijn dank.

Admin: e-mailadressen en namen verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +16

Gebruikersnaam zonder het gedeelte achter de @ al geprobeerd 

Reputatie 1

ja, geen effect

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Riast. Welkom hier en goed dat je dit meldt. Ik begrijp dat je na de storing met Webmail nog steeds tegen problemen aan loopt. Dat is uiterst vervelend. Heb je de stappen al eens doorlopen om je Outlook e-mail opnieuw in te stellen? Via Mijn Telfort kun je het wachtwoord voor je Telfort e-mail wijzigen. Het is daarbij van belang dat je wachtwoord tussen de 8 en 16 karakters is en minimaal een cijfer, gewone letter en een hoofdletter bevat. Wil je eens testen of je daarna wel kunt inloggen? 

Reputatie 1

Het wachtwoord voor Telfort-email wijzigen heb ik reeds onder begeleiding van helpdesk Telfort gedaan en hielp niet.

Het opnieuw instellen van mijn Outlook-email: oh, hoe die stappen te doen als ik al een account heb? Kan ik stomweg met zelfde email een nieuw account aanmaken?

En als ik eerst oude account moet verwijderen, ben ik dan ook alle mail/mappen kwijt?

Zo ja, hoe kan ik dat voorkomen?

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Riast. Jammer dat dit niet hielp. Je raakt, omdat je IMAP gebruikt, je e-mail(mappen) niet kwijt. Ik raad je aan om eerst je account te verwijderen in Outlook met de stappen op deze pagina. Vervolgens kun je opnieuw je e-mail instellen in Outlook.

Reputatie 1

Het is gelukt, dank je wel!

Reputatie 8
Badge +9

Heel fijn dat het is gelukt, @Riast. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan weet je mij te vinden. 

Reageer