beantwoord

E-mail ontvangen lukt niet

• 3 april 2020
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik kan geen emails ontvangen op mijn telfort account weet iemand wat ik kan doen .

mvg

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 april 2020, 11:45

@Pauline12 Van harte welkom hier op het Telfort forum. Wat lastig dat het niet lukt om e-mails te ontvangen. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Op wat voor apparaat merk je dat je jouw e-mail niet meer ontvangt? Kan je me meer vertellen over wat er precies gebeurt? Lukt het wel om in te loggen op Webmail en daar je mail te bekijken? Ik hoor het graag, dan kijken we vanaf daar verder.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Pauline12 Van harte welkom hier op het Telfort forum. Wat lastig dat het niet lukt om e-mails te ontvangen. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Op wat voor apparaat merk je dat je jouw e-mail niet meer ontvangt? Kan je me meer vertellen over wat er precies gebeurt? Lukt het wel om in te loggen op Webmail en daar je mail te bekijken? Ik hoor het graag, dan kijken we vanaf daar verder.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Pauline12, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel.

Reageer