beantwoord

E-mail alias verwijderen lukt niet in in mijn Telfort

• 11 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 333 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,
Ik probeer in mijn Telfort een alias van een mailbox te verwijderen, maar dat lukt niet. Ik zie de lijst met aliassen wel maar als ik er een aanklik om te selecteren, gebeurt er niks. Heb al een andere browser geprobeerd, maar dat hielp niet. Iemand een suggestie?
Kim
icon

Beste antwoord door KimCJ 29 augustus 2017, 19:43

Stephen, bedankt voor je hulp via het privebericht. Het mailadres is nu verwijderd.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Kim! Welkom terug! Onhandig dat het verwijderen van de alias niet goed gaat. De 'fout' waar je aan refereert kan ik niet goed plaatsen. Kun je uitleggen wat er wel gebeurt als je op 'verwijder' drukt? Krijg je uberhaupt resultaat? Mocht je inderdaad alsnog geen resultaat zien, wil je het dan eens proberen in een in cognito venster van Chrome? Dit zou echt moeten werken. Werkt het nog steeds niet, deel dan even een screenshot met wat het beeld wat je ziet, dan kijk ik graag met je mee.
Reputatie 1
Hi Michael, de knop "volgende stap" is grijs en daar kan ik niet op klikken. Dat zal wel zijn omdat er nog geen e-mail adres geselecteerd is. Maar dat selecteren kan dus niet. Er gebeurt niets als ik erop klik. Heb het vandaag geprobeerd in een inccognito venster in Chrome en op mijn iPad. Het werkt niet.
Ik zal je een screenshot in een privebericht sturen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo KimCJ, ik neem het even over an Michael. De link van de screenshot doet het niet. Kun je controleren of deze juist is en hem naar mij in een privébericht sturen? Bij voorbaat dank!
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, je ziet de adressen wel staan maar als je ze aan wil vinken gebeurt er niks!
Firefox, Chrome edge incognito allemaal hetzelfde.
Best lastig want hij is gekoppeld met berichten aan de mailbox, krijg allemaal rommel toegestuurd en wil er daarom nu vanaf.:(
Badge
Zijn er niet meer mensen die er last van hebben?:?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Thijmen Jan, zie privébericht.
Reputatie 1
Stephen, bedankt voor je hulp via het privebericht. Het mailadres is nu verwijderd.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 🙂
Ik heb precies hetzelfde probleem.

De titel van het topic is overigens fout: Verwijderen lukt NIET.

Is het mogelijk hier een antwoord met oplossing te geven waar iedereen wat aan heeft (i.p.v. privebericht)
Reputatie 1
Het is een bug in de website. Zolang die niet opgelost is, moet iemand van Telfort de alias voor je verwijderen. Dat gaat via een privebericht.
Reputatie 8
Badge +16
@Joop,

Het is tijdelijk niet mogelijk om een mailalias te verwijderen, dit vanwege een bugje zoals KimCJ heeft aangegeven. Kun je mij via een privébericht aangeven welke mailalias jij graag wenst te verwijderen? Graag ook je naam, klantnummer, laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en geboortedatum kenbaar maken. De titel van dit topic heb ik aangepast. 🙂

Reageer