beantwoord

E mail account toevoegen lukt niet en mail ophalen ook niet

• 23 december 2018
  • 1 reactie
  • 218 keer bekeken

Ik heb vandaag in mijn contactgegevens mijn emailadres gewijzigd. Daarna wilde ik één van de twee gekoppelde emailaccounts verwijderen maar de site bleef hangen. Ik heb daarna nogmaals een emailaccount verwijderd en zag daarna dat beide gekoppelde accounts verwijderd zijn. Het lukt nu niet meer om een email account toe te voegen en ook op mijn webmail kan ik niet inloggen. Ik krijg nu sowieso geen mail meer binnen op mijn telfort account. Wie kan mij helpen? 🙏
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 december 2018, 16:59

Hallo DO1970, welkom op het Telfort forum. Als je een e-mailadres hebt verwijderd wordt deze eerst 3 maanden bewaard voordat deze opnieuw kan worden aangemaakt, om te voorkomen dat iemand anders in die periode het adres aanmaakt en diegene mail krijgt die voor jou bedoeld is. Ik zie dat er momenteel een e-mailadres bewaard wordt, ik zie ook dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij een e-mailadres hersteld is. Werkt het bewuste adres daarmee weer zoals voorheen? Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo DO1970, welkom op het Telfort forum. Als je een e-mailadres hebt verwijderd wordt deze eerst 3 maanden bewaard voordat deze opnieuw kan worden aangemaakt, om te voorkomen dat iemand anders in die periode het adres aanmaakt en diegene mail krijgt die voor jou bedoeld is. Ik zie dat er momenteel een e-mailadres bewaard wordt, ik zie ook dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij een e-mailadres hersteld is. Werkt het bewuste adres daarmee weer zoals voorheen? Ik hoor het graag van je.

Reageer