beantwoord

• 30 juli 2018
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Reputatie 1
e-mail in het buitenland verzenden via IPad is niet mogelijk, ik kan ze wel ontvangen via het mailprogramma van Apple maar geen antwoord of een bericht sturen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 juli 2018, 18:49

Hoi Soompy, Ik begrijp dat je in het buitenland geen mails kan versturen, dat is wel apart. Het klinkt alsof er iets niet goed staat in de uitgaande mailserver. Zou je eens via de toestelhulp willen kijken of de instellingen goed staan? Werkt het daarna? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Soompy, Ik begrijp dat je in het buitenland geen mails kan versturen, dat is wel apart. Het klinkt alsof er iets niet goed staat in de uitgaande mailserver. Zou je eens via de toestelhulp willen kijken of de instellingen goed staan? Werkt het daarna? Ik hoor het graag.
het iPad nummer komt niet voor in de voorbeelden,nr A1395 dus ik heb de eerstvolgende genomen, A1396.
Ikjes gedaan wat er gevraagd werd maar dit is voor mij niet te controleren daar ik vanuit Frankrijk weer thuis ben dus hoe kan ik dit verder controleren?
in ieder geval bedankt voor de moeite.
Reputatie 5
Badge +8
Hi jbasomers, als je weer thuis bent is dit inderdaad lastig te controleren. Dat zou dan weer moeten als je in het buitenland bent. Een andere tip, als je via Webmail inlogt zal dat altijd en overal werken zolang je een werkende internetverbinding hebt.
Ik weet dat je via webmail wel mailtjes kan versturen maar daar kan je geen bijlagen mee meesturen althans dit is voor mij niet mogelijk.
het zou fijn zijn als er een app is om webmail te openen.
maar ondanks bovenstaande toch heel erg bedankt voor de moeite.
Reputatie 8
Badge +10
het zou fijn zijn als er een app is om webmail te openen.
Als je er een app voor maakt dan is het geen webmail meer maar appmail...
De bedoeling van webmail is dat deze via elke browser vanaf elke plek waar je bent te openen is.
Email-cliënts in de vorm van een app zijn er meer dan genoeg... 😄
Reputatie 8
Badge +12
Heb je de mail wel al opnieuw ingesteld op de iPad met de stappen die ik eerder stuurde? Ik ben namelijk benieuwd of dat werkt. Want dat is de manier hoe je de mail via jouw tablet kan bekijken.

Reageer