beantwoord

Doorsturen e-mail ongedaan maken

• 16 november 2015
  • 8 reacties
  • 382 keer bekeken

Hallo. Heb reeds gebeld maar wordt niet goed geholpen en werd verwezen naar dit forum. Heb in het verleden een zonnet account gehad.
Nu staat mijn telfort account doorgeschakeld naar dit zonnet account. Wil dit eraf hebben. Heb ingelogd mijn webmail maar kan het doorsturen niet verwijderen.
Kan iemand mij hiermee helpen of advies geven.

zonnet is later overgegaan op tele2. Email adres is gewoon meegegaan. Later lijbrandt. wat weer overgegaan is in Telfort. Bij lijbrandt had ik die doorschakeling gedaan. Echter als ik op de site in wil loggen komt ik bij Telfort. Telefonisch kunnen zij mij helaas niet helpen.
icon

Beste antwoord door Michael 17 november 2015, 11:57

Hoi Djessie! In webmail is het niet mogelijk de doorverwijzing te verwijderen. Wél kun je dit in Mijn Telfort doen door het e-mailadres te verwijderen en hem opnieuw aan te maken (dit gaat zonder problemen). Na het opnieuw aanmaken van het adres zal de doorverwijzing weg zijn. :)

@Friesian en jimny,

Thanks!
Bekijk reactie

8 reacties

Je zou bijvoorbeeld een gmail account kunnen nemen.
Wel moet je dan je contacten informeren.
Reputatie 8
Badge +17
Inloggen op je webmail van Telfort
Rechtsboven instellingen aanklikken
Dan aan linkerkant automatisch doorsturen openen en daar haal het vinkje weg

Ik ga meteen proberen. Kom er nog op terug als ik het niet kan vinden. Had dit al geprobeerd dacht ik.
Dank je! 😃

Ik ga meteen proberen. Kom er nog op terug als ik het niet kan vinden. Had dit al geprobeerd dacht ik.
Dank je! :D

Helaas geen vinkje waar ik dit kan weghalen. Alle instellingen gehad . Zoals vanmiddag alles geprobeerd 😞
Reputatie 8
Badge +17
Dan moet je toch even wachten totdat webcare Telfort dit topic oppakt
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Djessie! In webmail is het niet mogelijk de doorverwijzing te verwijderen. Wél kun je dit in Mijn Telfort doen door het e-mailadres te verwijderen en hem opnieuw aan te maken (dit gaat zonder problemen). Na het opnieuw aanmaken van het adres zal de doorverwijzing weg zijn. :)

@Friesian en jimny,

Thanks!

@Friesian en jimny,

Thanks!

Bedankt hiervoor. 😃 Hier ben ik gister avond achter gekomen door veel proberen. Echter een email adres staat nog op doorsturen en kan ik niet ongedaan maken. Als ik deze wil verwijderen geeft hij een melding dat er onbekende tekens in email adres staan. Misschien heb je hier ook nog een oplossing voor?
Reputatie 8
Badge +2
Hey Djessie, vreemd. Stuur het e-mailadres door in een privévenster, ik zoek het graag voor je uit. 🙂

Reageer