beantwoord

Delivery Status Notification (Failure)

• 11 februari 2020
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik krijg van diverse mensen te horen dat mail naar mij niet aankomt.  Ik ontvang wel mail, maar niet alles.  Een mail die niet aankwam heb ik naar mijn gmail laten sturen (dat ging wel goed) . Vervolgens heb ik het naar mezelf doorgestuurd. Dat ging inderdaad niet goed! Kennelijk iets in de inhoud van de mail, waardoor deze geblokkeerd wordt?  Bericht geblokkeerd , 

De reactie van de externe server was:

550 5.0.0 Mail rejected.

Is hier iets aan te doen; weet iemand de reden?

Dank alvast

Stijn

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 februari 2020, 09:08

Hoi @StijnSmit, wat irritant zeg dat de mail niet allemaal aankomt. Deze wordt dus geweigerd zie ik. Alleen hoe komt dit. Gebruik je een mailcliënt? Zo ja, welke instellingen gebruik je daar? Komen de mails in de webmail wel binnen? Ik verwacht ook van niet. En gaat het om afzenders van verschillende providers? Of allemaal hetzelfde? Zitten er nog grote bijlages bij of dergelijke?

Bekijk reactie

2 reacties

Reporting-MTA: dns; googlemail.com
Received-From-MTA: dns; *********2@gmail.com
Arrival-Date: Tue, 11 Feb 2020 09:44:34 -0800 (PST)
X-Original-Message-ID: <026001d5e102$edbdc9c0$c9395d40$@gmail.com>

Final-Recipient: rfc822; ********@tiscali.nl
Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; telfortmailin.kpnxchange.com. (213.75.3.49, the server for
 the domain tiscali.nl.)
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.0.0 Mail rejected.
Last-Attempt-Date: Tue, 11 Feb 2020 09:44:36 -0800 (PST)

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @StijnSmit, wat irritant zeg dat de mail niet allemaal aankomt. Deze wordt dus geweigerd zie ik. Alleen hoe komt dit. Gebruik je een mailcliënt? Zo ja, welke instellingen gebruik je daar? Komen de mails in de webmail wel binnen? Ik verwacht ook van niet. En gaat het om afzenders van verschillende providers? Of allemaal hetzelfde? Zitten er nog grote bijlages bij of dergelijke?

Reageer