beantwoord

Concepts.nl email kan ik niet meer ophalen in outlook

• 14 september 2020
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Weet iemand wat de serverinstellingen moeten worden als ik mails van mijn bestaande concepts-emailadres wil ophalen in outlook.

De oude pop3-server van concepts.nl werkt sinds vorige week niet meer.

Via webmail kan ik de mail nog wel lezen, dus de inbox moet nog bereikbaar zijn.

1,5 week geleden heb ik de smtp server omgezet naar telfortglasvezel.nl en dat werkt wel goed.

Al vast bedankt voor jullie reactie.

icon

Beste antwoord door I. te Raa 15 september 2020, 12:19

Nou de oplossing kreeg uiteindelijk een verrassende wending. Het emailadres stond niet in het mijntelfort accout dat ik had ekregen van telfort.

Het bleek dat ik ook een ander klantnummer had waaronder dit oude emailadres bekend stond. Hiervoor heb ik toen op aanraden van de servicemedewerker maar een nieuw mijntelfort-account aangemaakt. En vervolgens het wachtwoord van het ra...@concepts.nl emailadres (waar ook mijn juiste alias aan hangt) maar aangepast. En toen werkte het weer normaal.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge

@I. te Raa :

Probeer of de instructies van “Alje” in dit topic je verder helpen:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112

Reputatie 1

Nou de oplossing kreeg uiteindelijk een verrassende wending. Het emailadres stond niet in het mijntelfort accout dat ik had ekregen van telfort.

Het bleek dat ik ook een ander klantnummer had waaronder dit oude emailadres bekend stond. Hiervoor heb ik toen op aanraden van de servicemedewerker maar een nieuw mijntelfort-account aangemaakt. En vervolgens het wachtwoord van het ra...@concepts.nl emailadres (waar ook mijn juiste alias aan hangt) maar aangepast. En toen werkte het weer normaal.

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @I. te Raa. Bij sommige pakketten en abonnementen zien we inderdaad dat een e-mailadres onder een ander klantnummer actief is dan de rest van het abonnement. Dat lijkt bij jou ook gespeeld te hebben zo te zien. Gelukkig kon je daarna met die Mijn Telfort inloggen, het wachtwoord resetten en werkt het nu weer!

Reageer