beantwoord

Concepts mailhistorie niet inzichtelijk

• 16 mei 2020
  • 5 reacties
  • 140 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik ben een aantal mailtjes uit het verleden aan het opzoeken in mijn conceptsmailinbox,alleen kan ik maar t/m mei 2019 terug in de tijd. Ik maak al jaren gebruik van concepts en ben op zoek naar mailtjes die verder terug gaan in de tijd, bijv. 2018. Kunt u mij verder helpen zodat ik wel meerdere mailtjes uit in mijn Postvak terug kan vinden?

Alvast bedankt! 

Groeten, 

Jan Egberts

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 2 juni 2020, 11:21

Webmail verwijderd niet automatisch e-mails. Wil je eens controleren of je opslag niet vol is? En wat voor e-mailprogramma gebruikte je op je PC? Gebruik(te) je POP3 of IMAP? Ik heb namelijk het vermoeden dat er ergens een filter is ingesteld die ervoor zorgt dat e-mails na een bepaalde tijd worden verwijderd. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @eg286619. Van harte welkom hier. Vervelend dat je oudere mailtjes niet meer kunt inzien. Gebruik je Concepts Webmail of een e-mailprogramma? Indien je een e-mailprogramma gebruikt, kun je dan laten weten welke? Kon je voorheen wel verder terug dan mei 2019? Controleer ook even andere locaties waarop je jouw e-mailaccount beheert, bijvoorbeeld op je telefoon, PC of tablet. Kun je op een ander apparaat wel verder terug?

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @eg286619. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Laat het gerust weten als ik toch nog iets voor je kan doen. 

Hoi Natasja, bedankt voor je reactie. Voorheen gebruikte ik een e-mailprogramma op onze pc, echter de pc werkt op dit moment niet meer, dus heb ik het via concepts webmail op onze laptop geprobeerd. Via mijn mobiel en laptop kan ik t/m ong. april/mei 2019 terug. Kun je mij verder helpen zodat ik net als voorheen wel de historie van mijn mail kan terugvinden?

Alvast bedankt

Gr Jan Egberts

Reputatie 8
Badge +9

Webmail verwijderd niet automatisch e-mails. Wil je eens controleren of je opslag niet vol is? En wat voor e-mailprogramma gebruikte je op je PC? Gebruik(te) je POP3 of IMAP? Ik heb namelijk het vermoeden dat er ergens een filter is ingesteld die ervoor zorgt dat e-mails na een bepaalde tijd worden verwijderd. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @eg286619. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Heb je de oorzaak inmiddels gevonden? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer