beantwoord

Concepts-emailadres nog steeds actief

• 26 maart 2019
  • 5 reacties
  • 232 keer bekeken

Mijn concepts-mailadres is nog steeds actief, terwijl ik het al jaren niet meer gebruik. Ik kan het zelf niet opheffen. Ik heb de afgelopen maanden hierover 3x met de klantenservice Telfort gebeld, maar zij zeggen het niet te kunnen oplossen. Volgens klantenservice is het account niet meer actief. Toch komt er nog dagelijks e-mail binnen...

Ik zie op verschillende plekken op dit forum precies hetzelfde probleem bij meerdere mensen. En zo te zien is het nergens opgelost.
Wel is een vergelijkbaar probleem opgelost bij een knoware-mailadres: https://forum.telfort.nl/e-mail-310/automatisch-doorsturen-instellen-voor-concepts-webmail-80622. Het betreffende e-mailadres stond in dat geval in de achterliggende systemen. Ik vermoed dat dit bij mij ook het geval is. Hoop dat jullie het kunnen oplossen!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 maart 2019, 16:44

Bedankt Helena1, ik ben dan ook aan de slag gegaan voor je. Ik heb mijn collega van de afdeling die hier over gaat gevraagd het e-mailadres te verwijderen. Zodra ik een reactie heb zal ik van mij laten horen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Helena1, ik lees dat je nog een concepts e-mail aders hebt die niet meer actief zou moeten zijn, maar toch actief is. Deze wil je nu laten verwijderen. Ik heb even gekeken en ik zie zo geen e-mailaccount meer, maar dat wist je al, want je hebt hier al een aantal keren over gebeld.

Nu wil ik zeker graag nog eens op onderzoek naar het e-mailadres. Mogelijk staat deze ergens verscholen en kunnen we het alsnog verwijderen. Wil je het adres waar het over gaat toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dit mag onder het kopje Extra Informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Wil je het laten weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je op onderzoek.
Gedaan.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt Helena1, ik ben dan ook aan de slag gegaan voor je. Ik heb mijn collega van de afdeling die hier over gaat gevraagd het e-mailadres te verwijderen. Zodra ik een reactie heb zal ik van mij laten horen.
Hoi, niets meer gehoord maar vlgs mij is het opgelost! Als ik een mail stuur krijg ik een foutmelding en ik kan ook niet meer inloggen. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Ah top. Ik heb er inderdaad nog een paar keer achteraan gezeten, maar ik had nog niet het antwoord gekregen dat het opgelost is. Maar dat is het dus wel. Heel fijn. Bedankt voor de terugkoppeling.

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, laat het ons vooral weten.

Reageer