beantwoord

Compuserve/AOL

  • 7 september 2018
  • 4 reacties
  • 800 keer bekeken

Reputatie 1
Reeds vele jaren heb ik een account bij Compuserve. Sinds een paar dagen kan ik niet inloggen op
mijn mail-adres. Iedere keer moet ik een verificatiecode invullen, maar als ik geen mail kan lezen,
kan ik natuurlijk ook geen verificatiecode lezen. Ook via mobiel geen reactie, maar ben niet zeker
van het feit of ik dat wel geactiveerd heb. Wie helpt me?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 7 september 2018, 14:54

Hier een, redelijk recente, topic met een vergelijkbare vraag.
Met een contactadres dat werkt!
https://forum.telfort.nl/e-mail-310/compuserve-e-mail-probleem-54420
Bekijk reactie

4 reacties

Hier een, redelijk recente, topic met een vergelijkbare vraag.
Met een contactadres dat werkt!
https://forum.telfort.nl/e-mail-310/compuserve-e-mail-probleem-54420
Reputatie 1
Heb inmiddels een mail verzonden. Hopelijk kunnen ze mijn "Engels" lezen.
https://translate.google.com/

Meanwhile, I have sent an e-mail. Hopefully they can read my "English".

😀
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Bertus, de Compuserve adressen hebben wij niet meer in beheer inderdaad. Ik neem aan dat ze het kunnen lezen, en anders kunnen ze ook vragen om een verduidelijking. Met Google Translate is dan ook veel mogelijk 😃

Reageer