beantwoord

Blijft mijn @Telfort adres bestaan als Telfort KPN is

• 30 maart 2019
  • 19 reacties
  • 860 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
@telfort.nl blijft zo of kan ik beter alvast gmail mail adres aanmaken.
straks wordt het KPN kan ik dan gewoon mijn huidige e-mail adres van telfort nog gebruiken kpn wil de naam telfort verwijderen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 april 2019, 09:22

Goedemorgen @Monday, als we overgaan naar KPN nemen we alles gewoon mee inderdaad. Je abonnement blijft zoals het nu doet, inclusief de e-mailadressen.
Alle beschikbare informatie over de toekomst staat in dit topic beschreven, als je naar aanleiding daarvan nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +7
@telfort.nl blijft zo of kan ik beter alvast gmail mail adres aanmaken.
straks wordt het KPN kan ik dan gewoon mijn huidige e-mail adres van telfort nog gebruiken kpn wil de naam telfort verwijderen.

Hallo @Monday ,
De bestaande e-mailadressen blijven volgens Telfort/KPN gewoon bestaan.
Reputatie 8
Badge +17
overigens kan je ook een gmail adres aanmaken en je telfort mail daar naar doorsturen.

bij gmail kan je dan ook nog eens gewoon het telfort mailadres gebruiken als uitgaande mail...

gmail -> settings -> accounts and import
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Monday ,
als Telfort en KPN samensmelten wordt het voor Telfort-klanten ook mogelijk een KPN-emailadres aan te maken.
Vanaf vandaag wordt er weer veel meer mogelijk voor Telfort-klanten bij KPN, het nieuws daarover wordt, volgens KPN in de 1e week van april 2019, vanaf vandaag dus, naar de klanten van Telfort uitgerold.
Reputatie 1
Badge
dat is fijn bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @Monday, als we overgaan naar KPN nemen we alles gewoon mee inderdaad. Je abonnement blijft zoals het nu doet, inclusief de e-mailadressen.
Alle beschikbare informatie over de toekomst staat in dit topic beschreven, als je naar aanleiding daarvan nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂
Reputatie 1
Badge
Dat is mij bekend van Gmail.com ,als KPN de naam telfort niet meer wil dan ook geen @telfort.nl meer voor mijn telfort mailadres punt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ga er van uit dat dat nog lang blijft bestaan. In 2007 en 2008 heeft KPN bijvoorbeeld Planet en HetNet ook aan haarzelf gevoegd, die e-mailadressen bestaan nu, ruim 10 jaar later, nog steeds 😉
Reputatie 1
Badge
Dat kan wel zo zijn planet, hetnet etc. nog bestaan maar KPN wil de naam Telfort niet meer dus zorg kpn maar dat het @kpn.nl kan worden.
Reputatie 8
Badge +19
Dat kan wel zo zijn planet, hetnet etc. nog bestaan maar KPN wil de naam Telfort niet meer dus zorg kpn maar dat het @kpn.nl kan worden.
Dan zeg je je Telfort abonnement gewoon op en stap je over naar een KPN-abonnement, simpel...
Reputatie 1
Badge
goede tip van je !!!! maar ziggo lijk me beter
Reputatie 8
Badge +19
goede tip van je !!!! maar ziggo lijk me beter
De keuze is aan jou... maar dan krijg je een Ziggo email-adres.
Reputatie 1
Badge
geen probleem alvast ook outlook.com aangemaakt
Reputatie 1
Badge
Je snap het niet he kpn wil geen telfort meer gebruiken dan zorg je toch dat dat niet meer voorkomt in je bestand als kpn
Reputatie 8
Badge +19
geen probleem alvast ook outlook.com aangemaakt
Hieronder staan er nog een paar... leef je uit..!😆

https://www.000webhost.com/blog/best-free-email-providers
Reputatie 1
Badge
Dat is tenminste een antwoord op mijn vraag zal dus even afwachten wat er komt.
Reputatie 8
Badge +19
Je snap het niet he kpn wil geen telfort meer gebruiken dan zorg je toch dat dat niet meer voorkomt in je bestand als kpn
Ik snap het heel goed, ik begrijp alleen niet waar je je druk over maakt...😉
Ik kom van het vroeger Tiscali en de Telfort email-adressen die ik nu gebruik zijn ook aliassen van de oude Tiscali email-adressen.
Prima... als die e-mails maar aankomen.
Reputatie 1
Badge
antwoord van jand vind ik toch beter
Reputatie 8
Badge +19
antwoord van jand vind ik toch beter
Ik ook... maar als je spijkers op laag water zoekt.
Reputatie 1
Badge
Wie wil nou de naam niet meer gebruiken de kpn toch en dat kan ik goed begrijpen als je iets koopt dat je dan je eigen naam gaat gebruiken maar zorg dan dat je het ook waar maakt als je de telfort naam niet meer geschikt vind .

ik wens je nog een fijne dag

Reageer