beantwoord

Bij inloggen webmail al een mail geselcteerd

• 28 december 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Badge

Als ik inlog in de webmail is er in de nieuwe omgeving al een mail geselecteerd/grijs en aangevinkt.Selecteer ik nu zelf een ander mail die ik weg wil doen dan gaat de mail die al geselcteerd stond ook weg ? Die moet ik dus zelf uitvinken en kan dan weer verder met weg gooien.
Hoe kan dit en hoe is dit op te lossen ?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2019, 13:59

Hoi @dijkrijs, elke keer is er dus al een mail geselecteerd? Dat klopt helaas. Deze kun je ook niet deselecteren door hem uit te vinken? Wat je in ieder geval nog wel kan doen is via intsellingen selectievlakken uitzetten: Dan wordt de mail niet meer aangevinkt, alleen nog geselecteerd. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @dijkrijs, elke keer is er dus al een mail geselecteerd? Dat klopt helaas. Deze kun je ook niet deselecteren door hem uit te vinken? Wat je in ieder geval nog wel kan doen is via intsellingen selectievlakken uitzetten: Dan wordt de mail niet meer aangevinkt, alleen nog geselecteerd. 

Badge

Dank voor de uitleg maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat er altijd al een mail geselecteerd is ?

Dit was bij de oude omgeving ook niet zo, en in outlook ook niet.

Ik heb de selectie vakjes uitgezet  maar dan kan je dus niet meerdere mailtjes tegelijk aanklikken dat is ook niet handig.

Ja ik kan iedere keer het geselecteerde mailtje uitvinken maar dat kan niet de bedoeling zijn lijkt mij eerder een fout in het systeem en wil vragen of dit gewijzigd kan worden.

Ik snap dat dat niet morgen gelijk gebeurd is, volgend jaar mag ook….:wink: maar ik denk dat jullie diverse klachten vast opsparen en eens in de zoveel tijd met een update deze oplossen.

Groet Jacco

Reputatie 8
Badge +12

Dit is inderdaad al doorgegeven, de ontwikkelaars weten er dus van. Wanneer en of het opgelost gaat worden, kan ik nu weinig over zeggen. Dus vandaar dus deze work around. 

Reageer