beantwoord

Automatisch doorsturen mail

  • 30 maart 2017
  • 5 reacties
  • 822 keer bekeken

Reputatie 1
Heb jaren geleden een mailadres ingevuld bij automatisch doorsturen.
Heb dit verwijderd en ander mailadres ingevuld.
Helaas blijft ook de mail doorgestuurd worden naar het verwijderde adres.
Wie weet raad? Heb dit destijds aan Telfort doorgegeven, maar is nooit opgelost!
icon

Beste antwoord door Stephen 15 april 2017, 15:06

Hallo Holy53, via een privébericht heb je mij aangeven dat een instelling bij hotmail ervoor zorgt dat mails bij Telfort worden binnengehaald. Fijn dat de oorzaak nu is gevonden en bedankt voor het melden. 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Beste Holy53, via privébericht heb je mij laten weten dat je het correspondentieadres hebt gewijzigd. Mocht dit het probleem niet hebben opgelost breng mij dan wederom op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +9
Ik neem aan dat je het oude adres via de Telfort webmail hebt verwijderd..?
Reputatie 1
zoals ik al aangaf: "Heb dit verwijderd en ander mailadres ingevuld.
Helaas blijft ook de mail doorgestuurd worden naar het verwijderde adres."
En ook : Heb dit destijds aan Telfort doorgegeven, maar is nooit opgelost!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Holy53, ik ontvang graag je naam, adresgegvens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Kun je mij daarbij dan ook de e-mailadressen kenbaar make? Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Holy53, via een privébericht heb je mij aangeven dat een instelling bij hotmail ervoor zorgt dat mails bij Telfort worden binnengehaald. Fijn dat de oorzaak nu is gevonden en bedankt voor het melden. 🙂

Reageer