beantwoord

Aliassen omzetten naar echte e-mailaccounts

• 4 maart 2019
  • 7 reacties
  • 236 keer bekeken

Beste Telfort-moderatoren,
kan Telfort mijn 2 aliassen hul...@telfort.nl en lug...@telfort.nl s.v.p. omzetten naar echte e-mail-accounts?
Ik durf dit niet zelf te doen daar ik bang ben dat genoemde aliassen niet meer direct beschikbaar zijn om er echte adressen van te maken.
Heeft dan ieder adres zijn eigen webmailinlog of zie ik drie accounts binnen 1 webmailinlog en kan ik dan binnen die webmailinlog kiezen vanaf welk account ik een e-mail wil versturen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 maart 2019, 12:51

Hoi @JanD, Ik lees dat je graag drie echte e-mailaccounts wilt. Je hebt er nu een waaromder twee aliassen hangen. Deze moeten allebei een eigen e-mailaccount krijgen. Ik kan dit doet, echter moet ik dan wel eerst de aliassen verwijderen. Als ik deze verwijderd hebt, dan kan ik de nieuwe e-mailboxen aanmaken. Dit kan je zelf ook in Mijn Telfort, uiteraard wil ik het ook graag voor je in orde maken.

Elk account heeft inderdaad zijn eigen inlog in de webmail.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @JanD, Ik lees dat je graag drie echte e-mailaccounts wilt. Je hebt er nu een waaromder twee aliassen hangen. Deze moeten allebei een eigen e-mailaccount krijgen. Ik kan dit doet, echter moet ik dan wel eerst de aliassen verwijderen. Als ik deze verwijderd hebt, dan kan ik de nieuwe e-mailboxen aanmaken. Dit kan je zelf ook in Mijn Telfort, uiteraard wil ik het ook graag voor je in orde maken.

Elk account heeft inderdaad zijn eigen inlog in de webmail.
Hallo @Bart - Telfort ,
Bedankt voor je reactie.
Maak maar in orde s.v.p.

Ik dorst het zelf niet.
Groeten,

JanD
Reputatie 8
Badge +12
Ik moet er wel bij zeggen dat de mails die al binnen gekomen zijn op dit adres in de huidige mailbox blijven staan. Alle nieuwe e-mails die verstuurd worden zullen dan in het nieuw aangemaakte e-mailaccount terecht komen. De huidige e-mails verhuizen dus niet mee. Zal ik het alsnog in orde maken?
Hallo @Bart - Telfort ,
Alles werkt goed, bedankt.
Reputatie 3
Als je je oude mails in je nieuwe mail adressen wilt hebben kan je dat doen met een mail client zoals Thunderbird.
Stel dan eerst je mail accounts in op IMAP
Dan je mail accounts in Thunderbird instellen.
Je mails met je alias kan je nu verplaatsen naar het nieuwe mail adres.
rechtsklikken op een mail of op een selectie, kiezen voor move / verplaatsen. Je ziet dan een lijstje met waar het naar toe kan.
Niet teveel in 1x verplaatsen
Hallo @arie61,
bedankt voor je reactie.
Alles is goed door Telfort geregeld en alles werkt goed. Ik ben geen-e-mails kwijt.
Reputatie 8
Badge +12
Heel erg fijn om te lezen. Graag gedaan.

Reageer