Hi,
Ik gebruik voor mijn mailadressen vrijwel altijd aliassen, maar om een of andere manier is toch de naam van mijn mailbox ‘geharvest’ waardoor ik spam krijg. Het spamfilter staat aan, maar werkt toch niet voldoende. Ik wil nu mijn mailboxnaam veranderen, maar dat kan alleen verwijderd worden, met de aliassen erbij…
Mijn vraag is nu:
Als ik nu een nieuwe mailbox aanmaak, kan ik dan de aliassen van de oude verwijderde mailbox weer aan die nieuwe mailbox koppelen? In het verre verleden heb ik - bij een andere provider - ervaren dat je dan de melding krijgt dat zo’n aliasnaam al in gebruik is en je hem dus niet meer kunt gebruiken, terwijl je de naam toch echt gewist hebt.
iemand hier ervaringen mee?
Telefortuna
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door Natasja
Dag
Je kunt zelf via Mijn Telfort e-mailaccounts en aliassen toevoegen. Ook kun je zelf je aliassen verwijderen, maar het verwijderen van e-mailaccounts is nog niet mogelijk via Mijn Telfort. Dat kan via de klantenservice. Aliassen waar geen @telfort.nl of @telfortglasvezel.nl achter staan worden definitief verwijderd en kunnen niet opnieuw worden aangemaakt. Ik zie dat het in jouw geval gaat om aliassen met de extensie @xmsnet.nl. Als je die wilt blijven gebruiken, raad ik je af om de aliassen te verwijderen.