beantwoord

Achterhalen wachtwoord xmsnet webmail

• 10 maart 2019
  • 4 reacties
  • 277 keer bekeken

Hallo,
ik heb nog een oud account van de xmsnet webmail, maar ik weet hier het wachtwoord niet meer van.
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn wachtwoord zou kunnen krijgen, ik keek op de inlogpagina van xmsnet webmail maar daar staat dat je in moet loggen op ''mijn telfort'' en daar kan ik ookniet inloggen want ik kan niet inloggen met een "@xmsnet.nl" email adres en ik weet mijn wachtwoord er niet van.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 maart 2019, 15:33

Hallo @Jasper - Telfort , sorry voor mijn late reactie, ik ben bang dat ik veel van deze informatie niet heb want volgens mij was dit e-mail adres op een accaunt van een vriend van mij maar bedankt.
Dat maakt het inderdaad wat lastiger @Ad Zwemer. Mogelijk kan je dan aan die vriend vragen of jij, samen met hem, in zijn Mijn Telfort kan kijken zodat het wachtwoord aangepast kan worden? Daarna zal je dan weer in kunnen loggen in jouw e-mailadres.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Ad Zwemer, welkom op het Telfort forum, goed dat je ons hiermee hebt gevonden. Het wijzigen van je xmsnet wachtwoord kan inderdaad in de Mijn Telfort omgeving, maar dan moet je daar wel kunnen inloggen. Ik kan voor je kijken welke gebruikersnaam je daar hebt en naar welk e-mailadres een wachtwoord reset wordt gestuurd. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen voorzien van je postcode, huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Ad Zwemer, ik heb nog geen reactie van gezien en ik zie de gegevens nog niet op je profiel staan. Als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag van je.
Hallo @Jasper - Telfort , sorry voor mijn late reactie, ik ben bang dat ik veel van deze informatie niet heb want volgens mij was dit e-mail adres op een accaunt van een vriend van mij maar bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Dat maakt het inderdaad wat lastiger @Ad Zwemer. Mogelijk kan je dan aan die vriend vragen of jij, samen met hem, in zijn Mijn Telfort kan kijken zodat het wachtwoord aangepast kan worden? Daarna zal je dan weer in kunnen loggen in jouw e-mailadres.

Reageer