beantwoord

Abonnement uitgebreid met TV: bestaand Telfort mailadres opgeheven

  • 29 januari 2019
  • 7 reacties
  • 305 keer bekeken

Beste,
Ik heb al jaren mijn ADSL via Telfort lopen en heb daarvan ook mijn e-mail adressen. Begin dit jaar heb ik mijn abonnement 'uitgebreid' met TV (het internet en TV abonnement) bij de aanvraag ook aangegeven dat ik al klant was en dus alleen voor TV wilde overstappen van mijn oude provider naar Telfort. Bij het invulformulier was de optie TV bij de één en Internet bij de ander niet mogelijk. Sinds enkele dagen kan ik mijn oude mailadressen van telfort niet meer gebruiken. Ik hoop dat dit alsnog hersteld kan worden.
Graag uw reactie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 april 2019, 11:39

Hoi @Van Es, ik zie dat de specialisten het e-mailadres weer voor je toegevoegd hebben, en dat ze hier contact met je over hebben opgenomen 🙂 Dat is goed nieuws. Ik hoor het graag mocht je nog vragen hebben, of als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Van Es, welkom op het Telfort forum. Als al je e-mailadressen opeens verdwijnen snap ik dat je verbaasd bent en hoopt dat het hersteld kan worden. Ik ben meteen voor je gaan kijken, de oorzaak heb ik gevonden. Je had eerst een abonnement met internet en bellen, toen je dit wilde uitbreiden met tv is dat abonnement niet gewijzigd maar is er een nieuw abonnement gestart die het eerste abonnement heeft laten stoppen. Daarbij zijn de e-mailadressen ook gestopt.
Dat was natuurlijk niet de bedoeling, ik heb hiervoor een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling, met het verzoek om de adressen te herstellen. Als ik daar een reactie op heb of als er meer informatie nodig is zal ik dit met je delen. Ik hou het voor je in de gaten!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Van Es, ik heb de terugkoppeling gekregen van de specialisten dat de e-mailadressen nu naar het juiste abonnement verplaatst zijn. Je zult deze nu weer aan kunnen maken in de Mijn Telfort omgeving. Ik hoor graag van je of het daarmee gelukt is en je alle adressen weer kunt gebruiken.
Beste Jasper, een van de mailadressen had een @12move.nl extensie. Ik weet niet hoe ik dat adres weer aan zou moeten maken in mijntelfort. Graag uw hulp
Dat zal via de webmail benaderd moeten worden als deze box ook hersteld is.
Via MijnTelfort gaat dit vrees ik niet lukken, maar dat zal Jasper beter kunnen beantwoorden.
Reputatie 8
Badge +11
12move aliassen kunnen inderdaad niet opnieuw aangemaakt worden in de Mijn Telfort omgeving, ik heb het ook even geprobeerd in mijn systeem maar ik heb de mogelijkheid ook niet. Je had zo te zien meerdere 12move adressen, welke wilde je in dit geval precies herstellen? Je kunt me dat e-mailadres in een privébericht sturen, dan maak ik daarmee een melding aan naar een achterliggende afdeling met de vraag of zij het adres als alias kunnen herstellen. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb je privébericht ontvangen @Van Es, dank je. Ik heb de melding voor de achterliggende afdeling aangemaakt met het verzoek het 12move adres te herstellen als alias. We zullen deze voor je in de gaten houden!
Ik ben na vandaag 2 weken vrij, daarom heb ik @Alexandra - Telfort gevraagd om je op de hoogte te houden van de voortgang 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Van Es, ik zie dat de specialisten het e-mailadres weer voor je toegevoegd hebben, en dat ze hier contact met je over hebben opgenomen 🙂 Dat is goed nieuws. Ik hoor het graag mocht je nog vragen hebben, of als ik iets voor je kan doen.

Reageer