beantwoord

Aanmelden webmail

• 6 februari 2020
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

Sinds de overgang van Telfort naar KPN lukt het me slechts bij hoge uitzondering om op mijn laptop in te kunnen loggen in mijn webmail. Adres en wachtwoord zijn correct, maar er gebeurt gewoon niks, op een enkele uitzondering na. Op mijn smartphone en iPad kan ik gewoon inloggen. Er staat nooit een mailadres open op smartphone of iPad. Ik heb een andere browser geprobeerd, maar dat hielp niks. Ik heb dit webmailadres al sinds Telfort nog Tiscali was, alsook het adsl-account maar dat werkt nu ook niet meer. Graag een oplossing. Dank en groet, André

icon

Beste antwoord door A_Witlox 19 februari 2020, 19:31

Dag Bart,

met excuses, maar ik ben een week weggeweest.

Webmail op mijn smartphone en iPad lukte wel, dus greep ik nergens op mis.

Inmiddels heeft er een wonder plaatsgevonden blijkbaar want inloggen lukt weer zoals vanouds.

Vanouds is letterlijk zo, want héél lang geleden was het inderdaad Tiscali. Daarmee zijn al de nodige problemen geweest bij de overgang naar Telfort. Maar zoals het nu gaat kan ik zowel met mijn adsl als met mijn vreemde ti12001 alsook op mijn eigen naam inloggen.

In de hoop dat het zo blijft en met dank voor jouw moeite.

Hartelijke groet,

André Witlox

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @A_Witlox, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je niet meer kan inloggen in de webmail.  Dat is niet zo mooi. Dit heeft overigens niks met het samengaan met KPN te maken, Telfort Thuis is ook nog niet over namelijk. 

In ieder geval ben ik benieuwd of je het hoofd e-mailadres inlogt? Dat is namelijk een @telfort adres. De @tiscali adressen hangen daar als alias onder. Als dit allemaal correct gaat, welke foutmelding krijg je dan precies?

Reputatie 8
Badge +12

ik ga er van uit dat je weer kan inloggen. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Dag Bart,

met excuses, maar ik ben een week weggeweest.

Webmail op mijn smartphone en iPad lukte wel, dus greep ik nergens op mis.

Inmiddels heeft er een wonder plaatsgevonden blijkbaar want inloggen lukt weer zoals vanouds.

Vanouds is letterlijk zo, want héél lang geleden was het inderdaad Tiscali. Daarmee zijn al de nodige problemen geweest bij de overgang naar Telfort. Maar zoals het nu gaat kan ik zowel met mijn adsl als met mijn vreemde ti12001 alsook op mijn eigen naam inloggen.

In de hoop dat het zo blijft en met dank voor jouw moeite.

Hartelijke groet,

André Witlox

Reputatie 8
Badge +12

Daar hoef je geen excuses voor aan te bieden hoor. 

In ieder geval begrijp ik dat het allemaal weer werkt zoals vanouds. Dat is fijn. :) 

Mocht je weer vragen krijgen, dan horen we graag weer van je. 

Reageer