5! mailaccounts verdwenen!

• 28 februari 2017
  • 1 reactie
  • 512 keer bekeken

Sinds 19 februari zijn wij (lees Telfort) onze 5 mailaccounts kwijt; gewoon weg! It is a disaster aangezien we midden in een verbouwing (ja een verbouwing!) zitten wat (samen met een nieuwe baan en de daarbij behorende overdrachten) de nodige contracten, offertes en facturen met zich meebrengt. Al twee weken kunnen we onze mail niet inzien (it is gone), niet verzenden en/of ontvangen. Uiteraard heeft Telfort dit probleem met het nodige begrip opgepakt. Maar daar blijft het bij. De vriendelijke medewerkers/-sters bij de telefoon zijn vol medeleven en begrip maar kunnen ons absoluut niet verder helpen (totally not). Tot overmaat van ramp kwamen we er na 5 keer bellen achter dat 'ons probleem' op de verkeerde (externe) afdeling was terechtgekomen. De 5 werkdagen waarbinnen het probleem zou worden opgelost waren toen al ruim verstreken. Ondertussen blijft iedereen bij het callcenter zeer begripvol en aardig. Maar daar kopen we niets voor. Sterker nog, het heeft voor ons inmiddels de nodige financiële consequenties, die we natuurlijk declareren bij Telfort. Maar ook dat lijkt er bij Telfort niet voor te zorgen dat er iets met prioritering gedaan wordt (our problem first). Let wel, we hebben het niet over een mailaccount voor het aanmaken van een CandyCrush account of een wat trage Wifi-verbinding, nee, we hebben over serieuze zaken die wat ons betreft een serieuze behandeling vragen. Anyway, iemand die ons van een tip kan voorzien hoe we de schade kunnen beperken en dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?

Help us make our email great again

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Kegler,

Thank you voor het aanmaken van een new topic!

Mijn collega heeft dit probleem nog steeds in behandeling. Ga ervan uit dat je hierover benaderd wordt. Ik snap dat je wilt dat hier spoed achter gezet wordt, maar kennelijk heeft het probleem nogal wat voeten in de aarde waardoor we niet gemakkelijk op voorhand kunnen vaststellen waar dit probleem door is veroorzaakt.

Ik hoor het graag van je als je verder geïnformeerd bent.

Reageer