beantwoord

12move mail adres ineens verdwenen

• 29 januari 2014
  • 36 reacties
  • 4393 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Gisteravond heb ik nog mail ontvangen op mijn 12move account.
Vandaag lukt het niet meer. Het is tevens niet meer mogelijk om via webmail in te loggen.
Het lijkt erop dat het acount zomaar en zonder waarschuwing opgeheven is.
Als dit waaris vind ik het een schandelijke actie van Telfort.

Dit is zeer vervelend want mijn 12move acount wordt gebruikt wordt gebruikt als backup of reserve acount bij meerdere aanmeldingen op internet.

Ik wil dit account weer terug want het wordt dagelijks gebruikt.
Wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen?
icon

Beste antwoord door robw 21 februari 2014, 16:29

update status 21/2/2104: HOERA het probleem is eindelijk opgelost na 22 dagen !!! :):):rolleyes:

Het heeft wat moeite gekost bij Telfort omdat er meerdere partijen nodig waren om tot een oplossing te kunnen komen.
Hierdoor dus flinke vertraging en dat is natuurlijk jammer omdat dit niet nodig zou moeten zijn.
Verder is de precieze oorzaak van het uitzetten van mijn 12move account helaas niet duidelijk geworden.
Mogelijke oorzaak is mijn aanvraag van glasvezel, de constaring dat er ook een 'oud' 12move  inbelaccount loopt op hetzelfde adres en dat iemand ervoor heeft gezorgd dat daarbij mijn oude account ook maar op vervallen gezet moest worden.
Dit is een vermoeden van mij en ook Henk heeft hier bij Telfort geen duidelijkheid over kunnen krijgen.

Fijn dat mijn probleem nu opgelost is en ik hoop dat ook het plotseling vervallen van 12move account bij andere klanten spoediger opgelost kan worden in de toekomst.

@Henk van Telfort : Bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan om het probleem opgelost te krijgen.
Bekijk reactie

36 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Doet je Telfort e-mail het nog wel?
Badge +1
@robw,

Welkom op het forum, kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar kunnen maken? Ik ga dan voor je na wat er aan de hand is en zal je verder informeren.

Jeroen
Reputatie 1
Badge
Doet je Telfort e-mail het nog wel?

Mijn telfort account werkt nog steeds.

Inmiddels heb ik een PM gestuurd naar telfort me tdaarin de gevraagde gegevens.
Ik hoop dat men mij verder kan helpen en dat het 12move account weer geactiveerd kan worden.
Reputatie 1
Badge
Brief ontvangen met daarin internet wachtwoord.
Het lukt me om in te loggen. Zie daar ook e-mail adres staan en dat ik sinds 11 nov 2000 klant ben.

Nu wil ik naar de mailboxen toe en de aliassen van het oude 12move account om deze te bekijken en/of deze aan te passen.
Dit lukt niet want ik krijg geen toegang omdat ik de wachtwoorden hiervan niet weet.
Vorige week kan ik dus via webmail bij een van de mailbox adressen komen. Sinds de recente aanpassing midden in de week dus niet meer.
Het wachtwoord dat ik voorheen gebruikte kan dus nu ook niet gebruikt worden om erbij te kunnen en om deze aan te passen.

Vraag is nu: Hoe kom ik toch weer bij mijn oude 12move mail adressen?

De website werkt eg verwarrend. Dus graag  hulp hoe ik dit opgelost kan krijgen of anders hulp gevraagd aan telfort om de wachtwoorden die ik nodig heb per brief door te geven.
Reputatie 1
Badge
Vandaag 3/2 nogmaals geprobeerd om bij de mailaliassen en/of mailboxen te komen.
Inloggen lukt dus prima.
Zodra ik verder wil om mailbox of vervolgens mailalias 'te verwijderen' om erachter te komen welke er precies bestaan, kom ik niet verder.
Na intypen gebruikers naam en wachtwoord dat ik via de post heb ontvangen, krijg ik de melding dat de gebruikers naam en/of wactwoord niet juist is.
Ik ga weer terug naar het vorige scherm en zie vervolgens iedere keer dat erautomatisch @telfort.nl achter de gebruikersnaam komt te staan.

Dit dus terwijl ik de gebruikersnaam zonder telfort.nl intype.

Er lijkt dus een verschil te zijn tussen inloggen op je account dat dus wel werkt) en het vervolgens weer opnieuw inloggen om je mailbox en/of mailalias te bekijken door deze te 'willen verwijderen'.

Waar gaat het fout?
Goedemiddag ik ben zojuist ook lid geworden van het forum omdat ik ook niet meer kan inloggen.
Kom op geen enkele manier meer bij mijn 12move mail.
Kunt u of kan iemand mij daarbij helpen?

Alvast dank.

Marjon
Reputatie 1
Badge
5/2/2014: status update
Na 2 dagen ook  via PM verzoek aan Telfort gedaan om wachtwoord gegevensdoor te geven.
Momenteel nog geen reactie gehad. Ik wacht dus nog steeds in spanning op een reactie.

Ik heb het idee dat men bij Telfort heel goed weet wat er aan de hand is en wat de precieze reden is waarom bij meerdere personen ineens het 12move account niet meer werkt. Ik vermoed dat er telkens een procedure fout gemaakt wordt in bepaalde situaties en dat men daarbij 12move mailboxen en/of aliassen wijzigt waardoor de 12move gebruikers niet meer bij hun mailbox gegevens kunnen komen.

Ik vermoed ook dat de problemen hersteld kunnen worden en betreur het zeer dat de benodigde oplossing hiervoor zo lang op zich laat wachten.

Ik heb een ernstig probleem doordat er vele internet accounts en aanmeldingen een 12move mailbox verwijzing kennen en dat ik me nu in onmogelijke bochten moet wringen om dat aangepastte krijgen.

'Wachtwoord vergeten' voor zo'n site site werkt bijvoorbeeld niet omdat er een herstelmail gestuurd wordt ..... juist naar dat 12move account waar ik niet meer bij kan komen.

als ik de tijd door moet berekenen aan Telfort die ik bezig ben geweest om een deel van de ellende te herstellen dan kunnen ze mij een paar jaar gratis glasvezel aanbieden. Helaas zal dit niet gebeuren maar zodra ik telefoontjes moet gaan plegen metTelfort dan gaat er wel een teller lopen van de kosten.

Niet eerlijk dus want ik ben van mening dat niet ik een fout heb gemaakt maar dat de fout dus bij Telfort ligt.

Alleen al om deze reden zou men dus wel wat vlotter mogen reageren bij het oplossen van dit probleem.
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag ik ben zojuist ook lid geworden van het forum omdat ik ook niet meer kan inloggen.
Kom op geen enkele manier meer bij mijn 12move mail.
Kunt u of kan iemand mij daarbij helpen?

Alvast dank.

Marjon

Hallo Marjon,
bedankt voor je bericht op dit forum onderwerp).
Ik hoop dat Telfort wat sneller gaat handelen om onze 12move mailbox problemen opgelost te krijgen.
mvgr Rob
Reputatie 1
Badge
Update status: vandaag geen reactie gehad van Telfort. Iniddels zijn we al weer 6 dagen verder. Mogelij is er post onderweg met daarin de wachtwoord gegevens van de mailbox. Probleem kan volgens mij heel simpel opgelost worden maar waarom doet Telfort dit dan niet?
Reputatie 1
Badge
Statusupdate 7/2: weer niets vernomen van Telfort. Ze laten je dus gewoon verekken....
Vandaag de eerste GROTE problemen meegemaakt met internet account dat aan mijn 12move 'hangt'.
Bedankt Telfort voor de waardeloze service om mijn probleem te verhelpen dat dfoor jullie is ontstaan.

Ik denk erover om een Twitter account aan te maken zodat meer mensen te weten komen hoe Telfort omgaat met haar klanten.
Reputatie 1
Badge
In een ander topic heb ik op 29/1 een melding gedaan dat mijn 12move mail account ineens (van de ene op de andere dag) niet meer werkt. Dit door toedoen van Telfort omdat ik niets heb veranderd aan de mailinstellingen.

Ik heb eenmaal een reactie ontvangen van de moderator en een brief ontvangen met daarin het wachtwoord om via ‘mijn Telfort’ bij de 12move mailboxen te kunnen komen.  Inloggen is inderdaad mogelijk maar ik kan niet bij mijn 12move mailbox komen.

Ik heb dit doorgegeven bij het topic maar vervolgens is er helemaal niet meer gebeurd.
Er komt dus geen enkele reactie van Telfort. Dit ondanks dat ik meerdere malen heb aangegeven dat mijn 12move mailadres bij verschillende internet accounts bekend is en dat er dagelijks – ook belangrijke - mail op binnenkomt. 

Vandaag (7/2) ben ik voor de eerste keer in de problemen gekomen nadat ik het mailadres had aangepast bij zo’n internetaccount en dit account een mail heeft gestuurd naar het ‘oude 12move mail adres’ ter verificatie. Daar kan ik dus niet bijkomen vanwege de problemen en in de tussentijd is het internet account gedeactiveerd totdat de verificatie mail wordt beantwoord hetgeen dus onmogelijk is omdat ik er niet bij kan komen.
Waarom lost Telfort mijn probleem niet op dat nota bene door Telfort zelf is veroorzaakt?
Waarom helpt Telfort mij niet op een fatsoenlijke manier want ik denk dat het probleem eenvoudig op te lossen is.

Ik heb nu behoorlijk de balen gekregen van Telfort en heb inmiddels spijt dat ik onlangs glasvezel heb aangevraagd bij Telfort ter vervanging van het bestaande Telfort abonnement. Ik vind dat Telfort een behoorlijk arrogante instelling hanteert bij de oplossing van mijn probleem en ik voel me behoorlijk in de zeik genomen door deze kwestie. Telfort zou moeten leren om de klant als koning te behandelen.
Reputatie 1
Badge
Vermoedelijk vanwege de overstap van Telfort internet naar Telfort glasvezel is mijn 12move mail account ineens verdwenen en kan ik niet meer bij deze mailbox komen terwijl diverse internet account daar hun mail naartoe sturen. Vandaag ben ik hierdoor voor de eerste keer in de problemen gekomen omdat ik niet meer bij zo'n internet account kan komen.  Intussen lost Telfort mijn probleem niet op.

Hoezo 'zorgeloos overstappen op glasvezel'.

Ik heb nog geen eens glasvezel want dit is in behandeling maar intussen kom ik dus in de problemen doordat 12move mail account niet meer werkt door toedoen van Telfort en mij niet goed) helpt om dit opgelost te krijgen.
Reputatie 1
Badge
@Broekieman,
zijn jouw problemen inmiddels al opgelost?
Reputatie 1
Badge
@iedereen:
Ik zou het waarderen als hier reacties komen te staan van lotgenoten die ook problemen hebben met de waardeloze service van Telfort.
BVD
Reputatie 1
Badge
Vermoedelijk vanwege de overgang naar Telfort glasvezel dat ik onlangs heb aangevraagd, is door toedoen van Telfort mijn 12move mail adres niet meer bereikbaar. Ik heb namelijk zelf helemaal niets veranderdaan deze mailinstellingen maar ben hierdoor vandaag voor de eerste keer in de problemen gekomen omdat ik niet bij de mail afkomstig van internet account dat mijn 12move mail adres gebruikt.

Hierover wil ik dus een klacht kwijt mede ook omdat Telfort in de tussentijd niet komt met de oplossing van mijn probleem.

Telfort SHAME YOU !!!!

Een geirriteerde Telfort klant die kennelijk geen koning is bij Telfort
Reputatie 1
Badge
Wist u dat 'de klant geen koning is bij Telfort'.

Zij lossen namelijk door hen zelf veroorzaakte problemen niet op en het maakt Telfort geen ene R..T uit dat de klant hierdoor in de problemen komt of kan komen.
Reputatie 1
Badge
Ik weethet antwoord wel ....

Je moet gewoon WACHTEN .....

Hoelang?

Geen idee, dit zal Telfort een rotzorg zijn ...
Reputatie 1
Badge
Los liever de problemen op die jullie bij mij (+ ook anderen) hebben veroorzaakt .....
En het liefst een beetje snel(ler).
Wacht inmiddels al meer dan week op de oplossing.
Reputatie 1
Badge
Volgens mij reageert heel Telfort niet meer op mijn probleem dat door Telfort zelf is veroorzaakt :mad::mad::mad:
Reputatie 8
Badge +17
@robw in het weekend is er niemand van webcare Telfort aanwezig dus dat wordt stoom afblazen  tot na het weekend, ook is het niet toegestaan om andermans topic te kapen.
Reputatie 1
Badge
Telfort berichtje:
Gefeliciteerd! Je hebt de Piekfijn badge verdiend!
Wat een mooie profielfoto!

Ik heb liever een oplossing van mijn probleem ....
Reputatie 1
Badge
Net toch nog een positief bericht(je) van Telfort...

Uh nee, ze hebben geen oplossing van mijn probleem maar ik heb wel een prijs gewonnen omdat ik zo'n leuke profiel foto (rood duiveltje) heb geplaatst.

Een heel klein doekje voor het bloeden zullen we maar zeggen ...
Reputatie 1
Badge
Wat een leuke reactie om Telfort te bedanken voor 15 jaar goede service.

Nou grote ******** dus want ik heb 6 dagen na aanvraag glasvezel de grootste problemen gekregen omdat mijn belangrijke 12move account het ineens niet meer doet.  NOTA BENE door toedoen van Telfort.

Telfort BEDANKT voor ALLE ELLENDE en het niet tijdig oplossen van mijn problemen ....
Reputatie 1
Badge
07/02: Update status
Zojuist een telefoontje gehad van Telfort over probleem van niet meer werkende 12move account.
Er wordt een ticket ingeschoten en men heeft beloofd er serieus mee aan de slag gaat.
Afgesproken met Telfort dat ik maandag avond of dinsdagavond teruggebeld ga worden om de status door te nemen.

Mijn 12move account was inderdaad op niet actief gezet.
De reden ervan was nog niet duidelijk en dit moet onderzocht worden.
Er is iets fout gegaan in het precies en mogelijk heeft het ermee te maken dat ik de overgang van Telfort internet naar Telfort glasvezel heb aangevraagd en dat ergens iets in het proces fout gegaan is. Ook dit laatste moet onderzocht worden.

Watik persoonlijk wel jammer vind is dat er nu pas actie ondernomen wordt nadat ik vele reacties heb geplaatst in de verschillende topic forums.
Dit zou dus niet nodig moeten zijn en ik hoop dat dit niet nog eens nodig zal zijn.

Wordt vervolgd.
Reputatie 1
Badge
Waar ben je in godsnaam mee bezig dit lijkt meer op spam als op een vraag / oplossing wie je graag wilt hebben.

Kobus,
kennelijk heeft 'die spam' van jou toch geholpen. Zojuist ben ik eindelijk) gebeld door Telfort en is er constructief over het probleem gesproken.
Telfort had mij dagen in de kou laten staan en je hebt werkelijk geen idee met welke problemen ik te maken heb gehad doordat Telfort mijn 12move account heeft geblokkeerd.

Zelf ben ik zeer constructief bij het afhandelen van problemen en staat 'de klant is koning' hoog in het vaandel. Dit zou dus bij Telfort ook zo moeten zijn en daar streef ik naar.

Volgende week wordt ik teruggebeld door Telfort en ik hoop dat ik samen met Telfort achter de oorzaak van mijn probleem kan komen zodat andere 12move mail account bezitters NIET tegen dezelfde problemen aanlopen als ik.

Reageer