Geen bevestiging ontvangen voor nieuw abonnement Telfort Glasvezel Alles-in-1

Jolien Honings
Op 25 januari heb ik een Telfort Glasvezel Alles-in-1-pakket aangevraagd. Omdat op de bevestiging een verkeerde ingangsdatum stond, is deze aanmelding een dag later door de Klantenservice geannuleerd. Binnen drie dagen zou ik vervolgens een nieuwe bevestiging ontvangen van mijn nieuwe abonnement, met als ingangsdatum 1 maart 2017. Deze bevestiging heb ik echter nog altijd niet ontvangen. Wanneer kan ik deze tegemoet zien?

5 reacties

Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jolien,

Welkom op het forum van Telfort!

Vreemd dat een nieuwe bevestiging is uitgebleven. Vermoedelijk is er ergens iets goed gegaan wat betreft de communicatie. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand als je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer kenbaar maakt in een los privébericht.

Ik kom er na ontvangst op terug!
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hi Jolien,

Bedankt voor je bericht.

Er is op 13-02 per post een bevestiging gestuurd naar het adres dat je noemt in het privébericht. Je mag nu Guidion al bellen om een afspraak te maken om het glasvezelmodem te installeren. Je kunt hen bereiken op 0882000120.

Momenteel staat de opleverdatum namelijk op 21-02 (door een onduidelijke fout). Ik ga ervoor zorgen dat je niet hoeft te betalen voor de dienst tot 01-03.

Weet je zo voldoende?
Jolien Honings
Beste Michael,

Fijn, dankjewel! Het installatiepakket is intussen aangekomen en ik heb een afspraak gemaakt met Guidion. Het enige wat nog fout lijkt te gaan, is mijn achternaam. Ik stuur hierover nog een privébericht.

Groet,
Jolien
BrendaLeusink
Beste Telfort team,

Helaas hebben ook wij geen bevestigingsmail met benodigde gegevens ontvangen. Wel is afgelopen vrijdag iemand van Guidion al langs geweest. Omdat we alles ontvangen hebben (ook installatiepakket) gingen we ervan uit dat alles rond was, maar bij de installatie van tv blijkt dat we gegevens uit deze mail nodig hebben. Kunnen jullie ons spoedig helpen aan die mail?

Groeten,
Brenda
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Jolien,

Bedankt voor je bericht.

De achternaam heb ik direct voor je aan kunnen passen. Ook heb ik de aanvraag voor de factuurkorting in orde gemaakt. Je zult hier een bevestiging van krijgen.

Ik ga ervan uit dat het nu in orde is.

@BrendaLeusink,

Welkom op het forum van Telfort!

De aanvraag is niet helemaal lekker verlopen. Mijn collega's zijn hiermee bezig. Je mag ervan uitgaan dat je hier alsnog spoedig een reactie van krijgt.

Laat je het mij weten als je meer weet?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P