beantwoord

ZyXEL modem defect?

  • 7 juni 2018
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Beste,

Na meerdere resets, vervangende kabels en terugzetten naar fabrieksinstelling denk ik toch dat mijn modem defect is ( ZyXEL ).
Alle mogelijkheden zijn gebruikt inmiddels n.a.v website en klantenservice.
Graag zou ik een vervangende modem willen aanvragen, zodat de huidige terug gestuurd kan worden.
In afwachting van...
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 7 juni 2018, 19:43

Hi Shekkert,

Balen dat je modem geen respons geeft 😞 Ik heb net een nieuw modem voor je besteld en verwacht dat je deze binnen enkele werkdagen zult ontvangen. Ik hoor graag hoe het gaat met je verbinding nadat je het nieuwe modem hebt aangesloten!
Bekijk reactie

2 reacties

Webcare kan dat voor je regelen.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Reputatie 3
Badge +4
Hi Shekkert,

Balen dat je modem geen respons geeft 😞 Ik heb net een nieuw modem voor je besteld en verwacht dat je deze binnen enkele werkdagen zult ontvangen. Ik hoor graag hoe het gaat met je verbinding nadat je het nieuwe modem hebt aangesloten!

Reageer